Boeingovi inženirji so 4. novembra izvedli še zadnji zahtevni preizkus sistema reševanja v primeru spodletele izstrelitve. Čeprav sta se razvili samo dve od treh padal, so bili s poskusom zadovoljni tako pri Boeingu kot pri Nasi.
Servisni modul je opremljen s štirimi raketnimi motorji, ki omogočajo prekinitev poleta, če ta ne poteka po načrtih oziroma ogrozi življenje astronavtov. Vsak od motorjev za nekaj sekund razvije potisno silo 182 kilonewtonov. Če se med poletom ne aktivirajo, je njihovo gorivo na voljo drugim motorjem, ki omogočajo manevriranje v vesoljskem prostoru in stabilizirajo plovilo med pristankom. Na koncu poleta Starliner odvrže servisni del, ki nato zgori v zgornjih plasteh ozračja, modul s posadko pa se s padali spusti na površje, pri čemer pristanek dodatno ublažijo napihljive blazine.
2900
vatovelektrične
moči bodo
Starlinerju
zagotavljale
sončne celice
Nasa je Boeingu od leta 2010 za razvoj Starlinerja nakazala že 4,2 milijarde dolarjev. Podobno plovilo, Crew Dragon 2, razvija tudi podjetje Spacex. Njihova vesoljska ladja je marca že opravila polet do ISS, a je mesec dni pozneje zaradi napake pri preizkusu sistema reševanja v primeru spodletele izstrelitve eksplodirala.