»Verjamemo, da si je doseg političnega sporočila potrebno zaslužiti, ne pa kupiti. Spletno oglaševanje je izjemno mogočno in zelo učinkovito za podjetja, a takšno oglaševanje prinaša veliko tveganje v politiko, kjer se lahko izkorišča za vplivanje na glasove, ki prizadenejo življenja milijonov ljudi,« je tvitnil Dorsey.
Zuckerberg se je pretekli teden v kongresu bodel z demokratskimi kongresniki zaradi tega, ker Facebook objavlja tudi lažnive politične oglase. Zuckerberg je zatrdil, da jih bodo objavljali še naprej, ker se ne bodo šli cenzure političnega govora. Demokrati so mu očitali, da ga zanima le dobiček.
Facebook se bori proti lažnim novicam, vendar pa plačanih političnih oglasov ne namerava izpustiti iz rok, ker prinašajo preveč denarja. Dorsey se je odločil, da se mu prepiranje s politiki ne izplača in se je enostavno odločil, da političnih oglasov ne bo objavljal, ne resničnih in ne lažnivih.
Novica je (pričakovano) razburkala ameriško politično javnost. Brad Parscale, vodja predvolilne kampanje aktualnega ameriškega predsednika Donalda Trumpa, je dejal, da gre za »nov poskus, kako utišati Trumpa in konzervativno srenjo«. Na drugi strani je Bill Russo, tiskovni predstavnik tabora Joeja Bidna povedal: »Končno so enkrat v boju med dolarji in integriteto ter demokratičnimi vrednotami, zmagali slednji.«
Mark Zuckerberg je bil bolj kot ne kratek v svojem odzivu. Zagovarjal je politiko svojega podjetja in dejal: »Mislim, da zasebna podjetja v demokratični družbi ne bi smela cenzurirati politikov ali novic.« Predstavniki Twitterja bodo več podrobnosti o prenehanju objavljanja političnih oglasov izdali 15. novembra.