Zganejo se šele, ko jih udari po žepu

Oglaševalci se zaradi sovražnih vsebin umikajo, podjetje pa sprejema prve sramežljive ukrepe.

Objavljeno
04. julij 2020 06.00
Posodobljeno
04. julij 2020 06.00
Facebook je bil vso svojo zgodovino zelo »nežen« pri moderiranju svojih vsebin z oglasi vred, vse z izgovorom, da gre za svobodo govora. Foto Shutterstock
Dare Hriberšek
Dare Hriberšek
Zadnjih petnajst let, odkar nam življenja zapolnjujejo družbena omrežja, živimo precej drugače. Drugače se seznanjamo z novicami, obveščamo, komuniciramo s prijatelji, celo naša izbira na vsakokratnih volitvah je menda nezavedno postala odvisna od naših spletnih interakcij. Pa je vsa ta digitalizacija svet napravila kaj boljši? Zdi se, da prej obratno.Zadnje tedne je v središču dogajanja Facebook. Številna velika globalna podjetja, med njimi Coca-Cola, Microsoft, Target, Verizon, Honda, Levi Strauss & Co in Pepsi, so se pridružila kampanji nevladnih organizacij #StopHateforProfit (zaustavimo kovanje dobičkov na račun ...