Httpool kot prvi ponudnik oglaševanja na Skypu v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji

Novost oglaševanja na družbenih omrežjih, ki prinaša dostop do aktivnih uporabnikov in naprednih oglasnih formatov za pozitiven vpliv na ugled blagovne znamke

Objavljeno
25. september 2013 13.07

Julija je Httpool naznanil ekskluzivno možnost oglaševanja na Skypu, ki ponuja prisotnost blagovnih znamk na enem od najhitreje rastočih družbenih komunikacijskih omrežij na trgih Slovenije, Hrvaške in Srbije. Kot ponudnik besedilnega, glasovnega in videosporazumevanja je Skype podjetje, ki omogoča povezovanje s prijatelji, družino in sodelavci na preprost in zabaven način, po računalniku, tabličnem računalniku in tudi mobilnem telefonu. Z več kot 300 milijoni aktivnih uporabnikov Skype deluje v 73 državah sveta. Oglaševanje blagovni znamki omogoča prisotnost in personaliziran pristop do uporabnikov tam, kjer se povezujejo tudi sami – ob majhnih in pomembnih dogodkih, ki naredijo njihova življenja čudovita.

»Dejstvo, da je Skype priljubljeno komunikacijsko orodje, je dodana vrednost z vidika oglaševanja, saj omogoča dostop do velike množice vplivnih in aktivnih posameznikov,« pravi Timotej Gala, direktor podjetja Httpool. »Obenem gre za inovativno oglaševanje, ki z naprednim sistemom omogoča prikazovanje pravih oglasov ob pravem času kar najširši množici posameznikov, ko se povezujejo z najbližjimi, torej ljudmi, ki jim zaupajo.«

Napredna oglaševalska izkušnja, ki jo ponuja Httpool, vključuje možnost oglaševanja v glavnem in pogovornem oknu. Blagovna znamka se približa uporabniku v premium oglasnih pozicijah, z nevsiljivim podajanjem informacij in povezovanjem znotraj edinstvenega virtualnega prostora. Obenem pa je možno oglaševati tudi s standardno oglasno pasico 300 x 250, kar približa možnost oglaševanja tudi blagovnim znamkam z omejenim kreativnim prostorom.

 

Oglasni formati, ki jih ponuja Httpool: 

 

Masthead 650 x 170 v glavnem oknu: premium oglasna oblika, ki omogoča sponzorski prevzem glavnega okna in dosega izjemno izpostavljenost oglasa z možnostjo razširitve.
 
Pasica 300 x 250 v glavnem oknu: standardna oglasna oblika 300 x 250, z možnostjo razširitve oglasnega formata, ki še izboljša uporabniško izkušnjo.

Pasica 300 x 250 v pogovornem oknu: z oglaševanjem v pogovornem oknu dosežemo premium oglaševalsko pozicijo, saj se oglas prikazuje ob glasovnem pogovoru, kjer sta vidnost in sporočilnost oglasa kar najbolj izpostavljeni. Blagovna znamka tako postane del pogovora.

 

Oglaševanje na Skypu ima močan vpliv na vedenje uporabnikov po izpostavitvi oglasu. Raziskava je namreč pokazala spremembe v delih, na katere je sicer izredno težko vplivati – namera o nakupu in namera o priporočitvi proizvoda se povečata kar za 20 %.

 »Na Skypu sledimo filozofiji povezanosti v močnih in pristnih odnosih z bližnjimi. Vizija, ki ji sledimo, je povezovanje ljudi – ne glede na državo, v kateri živijo, ali napravo, ki jo uporabljajo,« pravi Lovina McMurchy, generalna direktorica Skype oglaševanja. »Moč povezanosti oblikuje edinstveno uporabniško izkušnjo in prijazno okolje za uporabnike in blagovne znamke. S širjenjem v srednjo in vzhodno Evropo pa se veselimo sodelovanja s še večjim številom blagovnih znamk, ki bodo del pomembnih in emocionalnih pogovorov.«

Predstavitev oglaševalskih priložnosti si lahko ogledate na povezavi.