Mercator z e-Oglasno desko do večje učinkovitosti poslovanja

Boljši pregled nad poslanimi komercialnimi obvestili in okrožnicami ter takojšen vpogled v povratne informacije maloprodajnih enot

Objavljeno
11. junij 2015 16.58

Skupina Mercator se kot trgovina z izdelki za dnevno rabo osredotoča na tri trge regije. Z ustrezno organizacijo zagotavlja razmere za hitro in učinkovito sprejemanje poslovnih odločitev ter prilagajanje trenutnim gospodarskim razmeram na posameznih trgih, kjer deluje. Za dvig učinkovitosti poslovanja so v Mercatorju potrebovali takšno prenovo svoje rešitve Oglasna deska, ki bi jim omogočala učinkovito nagovarjanje vseh prodajaln s komercialnimi obvestili in okrožnicami ter obenem pridobivanje povratnih informacij iz posameznih maloprodajnih enot.

Odločili so se za vzpostavitev nove e-Oglasne deske, in sicer na platformi Microsoft SharePoint, ki jo Mercator sicer že uporablja za svoj intranetni portal. Za uvedbo Mercatorjevim potrebam prilagojene rešitve je poskrbelo podjetje Agito, ki ima na tem področju bogate izkušnje in številne, tudi mednarodne reference. Njegovi strokovnjaki so poskrbeli za vse faze projekta – od analize, razvoja in predstavitve rešitve ključnim poslovnim in IT-uporabnikom v podjetju do namestitve v produkcijo. Projekt uvedbe je trajal devet mesecev.

 

Vzpostavljena sta nadzor nad prebranimi obvestili in sistem opozoril


e-Oglasna deska je dosegljiva na intranetnem portalu in ohranja vse obstoječe funkcionalnosti stare oglasne deske, hkrati pa omogoča številne dodatne, kot so ustvarjanje komercialnih obvestil in okrožnic po do uporabnika prijaznem vnosnem obrazcu na portalu SharePoint, avtomatizirano združevanje posameznih komercialnih obvestil v zbir, ki se enkrat dnevno pošlje v prodajalne, ter centralno obveščanje maloprodajnih enot. Z uvedeno rešitvijo je Mercator zagotovil tudi nadzor nad prebranimi obvestili in okrožnicami ter vzpostavil sistem opozoril v primeru neprebranih ali pomembnejših sporočil. Pomembna prednost prenovljene e-Oglasne deske je tudi ta, da je za celotno vsebino obvestil odgovoren njihov pripravljavec, informacijsko središče pa le nadzoruje razumljivost.

Spletno sodelovanje in izmenjava informacij med uporabniki


Uporabljena platforma SharePoint sledi t. i. smernicam Spleta 2.0, ki temeljijo na spletnem sodelovanju in izmenjavi informacij med uporabniki. SharePoint privzeto omogoča bogat nabor funkcionalnosti, ki podpirajo mreženje med uporabniki. Te med drugim vključujejo vpeljavo forumov, blogov in knjižnic wiki, personalizacijo predlog strani na portalu in umestitev spletnih mest za medsebojno sodelovanje. Rešitev je namenjena podpori delovnim procesom, sodelovanju med zaposlenimi, upravljanju dokumentov in integraciji z drugimi sistemi.
Pred uvedbo sistema v produkcijsko okolje je Agito poskrbel za izobraževanje ključnih kadrov (IT-administratorjev, pripravljavcev obvestil ter članov informacijskega središča), ki so nato pridobljeno znanje delili s svojimi sodelavci. Z uvedeno rešitvijo so zadovoljni vsi njeni uporabniki – od pripravljavcev vsebin in nadzornikov do maloprodajnih enot. 

 

Večja storilnost maloprodajnih enot


Najpomembnejši prednosti, ki ju je Mercator dosegel z uvedbo e-Oglasne deske, vključujeta pregleden in učinkovit iskalnik po vsebini komercialnih obvestil. Pomemben dosežek je tudi, da posamezne maloprodajne enote zdaj dobivajo le tista komercialna obvestila, ki se tičejo neposredno njih, in ne vseh, zaradi česar je njihova delovna storilnost bistveno večja.

več informacij na: www.agito.si