PEUGEOT 208 - Film »ROKE« 

6 mesecev po začetku prodaje v Evropi Peugeot in njegove agencije BETC Euro RSCG nadaljujejo z oglaševanjem novega Peugeota 208 v isti smeri in pri tem poudarjajo fizična občutja.  

Objavljeno
17. september 2012 15.41

Z novim mednarodnim filmom “Roke” Peugeot izkorišča priložnost osredotočenja na močne plati proizvoda, novega Peugeota 208, ki je pozicioniran kot vozilo, ki uteleša inuitivnost, ergonomijo in športnost: z velikim zaslonom na dotik, z ekskluzivnim kompaktnim volanom in s športnim dizajnom.

 

Kakšna je ideja filma?


Ta film združuje estetiko, čustva in sodobnost. Kaže ključne trenutke v življenju, ki smo jih izkusili s svojimi rokami:
•    Prva odkrivanja: vročina ognja, žgoča mrzlota snega ...
•    Naši odnosi: z mamo, z dekletom, z ženo, s prijatelji.
•    Različni občutki: ščemenje, tekoče, trdota, ostrina …
•    Naš odnos z okoljem: z živalmi, lesom, vodo …

Vsakdo lahko izpostavi ali poišče trenutke, ki jih je izkusil, občutke, ki jih je doživel. 
Te izkušnje dosežejo vrhunec z občutji, ki jih nudi izkušnja vožnje z novim Peugeotom 208.


Kdo je film režiral?


Oglaševalska agencija : BETC Paris, Euro RSCG Wien
Producent : Partizan
Režiser: John Dolan

John Dolan je režiral nagrajene oglaševalske kampanje za stranke, kot so BMW, Mini, ESPN, Volkswagen in Got Milk? Njegovo odlično kampanjo za IBC Root Beer so prikazali na AICP Showu in ga izbrali za spot za stalno zbirko v Muzeju sodobne umetnosti. Režiral je tudi druge odmevne kampanje za  družbe Coke, Visa, AT&T, Nokia, Honda, Skoda, McDonalds, Vodafone, Verizon, Miller in Ford, če navedemo le nekatere.
Leta 1996 se je preselil v Los Angeles in nastopil kot scenarist, režiser in igralec v kratkem filmu, ki pomeni začetek njegove režiserske kariere. Ko so kreativci v družbi Goodby, Silverstein & Partners videli njegov film, so ga spodbudili, naj svojo nadarjenost usmeri v humoristične reklame. Zrežiral je nekaj poskusnih oglasov (spec spots), nato pa podpisal pogodbo z  Anonymous Content in tam prebil devet let, do leta 2009, ko se je pridružil Partizanu.

 

Kje in s kom so film posneli ?


V Sloveniji
V Triglavskem narodnem parku
V občini Bovec
In v Gorici

Izvršna produkcija filma je bila zaupana slovenski produkcijski hiši Bas production.


Bas production je v preteklosti že sodeloval pri izvršni produkciji za BETC Euro RSCG, med ostalim tudi pri Filmu za Canal+, ki si je prislužil zlatega leva v Cannesu.

Kdo igra v filmu?


Pri snemanju filma sta sodelovala dva slovenska igralca in sicer Dejan Pevčevič ter Primož Bezjak.


Kakšna je filmska glasba?


Glasba je naslovni motiv Knocking on Heaven’s Door. 


Kakšni so formati in verzije filma?


Film obstaja v dolžinah  15’’, 20’’, 25’’ in 30’’.
Vsak od teh formatov je na voljo za izvedenke s 3 vrati (model Virtual blue) in s 5 vrati (model Blossom Grey).

Katera agencija je zasnovala kampanjo?


Kampanjo je vodila in režirala mednarodna struktura, ki je pri BETC zadolžena za Peugeot, izvedli pa so je v partnerstvu med BETC in Euro RSCG z Dunaja.


Mednarodni kreativni direktor: Rémi Babinet.
Kreativni direktor: Vincent Behaeghel.
Ustvarjalci: Christoph Pauzs, Florian Nussbaumer
Agencijski vodje: Henri Tripard, Julien Grimaldi, Thomas Boutte, Lambert Mitterwenger


Izvedba: Fabrice Brovelli, Thibault Blacque-Belair, Malika Hamladji, Christophe Caurret.