Tretje poglavje (še?) nizkocenovne zgodbe

Dacia razkriva naslednika sandera, ki se želi postaviti bolj moderno, vprašanje je, če bo še tako dostopen.

Objavljeno
04. oktober 2020 14.00
Posodobljeno
04. oktober 2020 14.58
Sandero in izvedba stepway sta v tretji generaciji podobnih mer kot doslej, le malce nižja v zadnjem delu in rahlo širša. Foto Dacia
Ko je leta 2004 v pariškem Technocentru tedanji šef Renaulta Louis Schweitzer napovedal avtomobil, katerega cena se bo začela pri pet tisoč evrih, si nihče ni mislil, da bo Dacia tako uspešna. Čeravno ti avtomobili niso bili skoraj nikjer tako poceni, pa tudi uvodni model logan ni bil glavni hit. Bolje sta se nekoliko kasneje odrezala modela duster in sandero, še posebej drugi, ki je zdaj čisto nov. Mu bo res uspelo ohraniti visoke prodajne številke?Tistega logana za pet tisočakov smo nekoč celo vozili (brez servovolana, brez klimatske naprave …), ampak do teh krajev ni pripeljal, tudi model, razen karavana, tod ni bil velika ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.