Čeprav ste se komaj vrnili s počitnic, gotovo že razmišljate, kam jo boste mahnili jeseni, ko je čas za potovanja najlepši, ali pozimi za praznike. Potovanja so preprosto v trendu, ne glede na to, koliko vam to dopuščata debelina denarnice in čas. Želji sodobnega človeka po potovanjih so se hitro prilagodili tudi hotelirji, ki ponujajo širok razpon cen za različne budžete svojih gostov. 25hours je manj znana nemška hotelska veriga dizajnersko zasnovanih hotelov z razumnimi cenami, ki ima svoje hotele za zdaj le v velikih mestih na nemškem govornem območju, kot so Hamburg, Frankfurt, Dunaj, Zürich in Berlin, načrtujejo pa jih še v Münchnu, Kölnu in Düsseldorfu, v prihodnosti pa se nameravajo širiti tudi v druga evropska mesta.
Dunajski 25hours je član skupine dizajnerskih hotelov Design HotelsTM in je v živahnem sedmem okrožju avstrijske prestolnice v sklopu muzejske četrti Wien MuseumsQuartier. Kot lahko preberemo na spletni strani hotelskega ponudnika Booking, 25hours Hotel MuseumsQuartier zagotavlja edinstveno doživetje.
Medtem ko zunanjost z minimalistično sodobno zasnovo v kombinaciji belo pobarvanega betona in črnih kovinskih panelov ter z velikimi steklenimi površinami, ki so jo v sklopu prenove starejšega poslopja zasnovali v arhitekturnem biroju BWM Architekten und Partner z Dunaja, ne obeta česa posebnega, je notranjost hotela povsem drugačna.
Hotel je bil prenovljen leta 2013 in ponuja sproščeno, obenem pa razburljivo in eksotično okolje in ambient, ki draži domišljijo in ponuja obilo možnosti za estetsko in kulturno raziskovanje. V njem je 217 sob, od teh 34 apartmajev. Avtor notranje zasnove je Armin Fischer, ustanovitelj oblikovalskega biroja Dreimeta iz nemškega Augsburga.
Fischer si je kot osrednje vodilo pri opremi izbral koncept cirkusa, tega izumirajočega kamenčka v mozaiku zabavljaštva, v katerem ima Dunaj kot evropska prestolnica klasične glasbe pomembno mesto. Svet spektakla, ki ga je nekoč v življenja navadnih smrtnikov prinašal ravno potujoči cirkus, je razvil posebno estetiko, ki jo danes prepoznavamo kot kič, vendar do nje gojimo svojevrstno nostalgijo, sorodno hrepenenju za izgubljeno mladostjo ali davno minulimi starimi »srečnimi« časi.
Fischer je zelo posrečeno obudil k življenju filozofijo človekove navezanosti na domišljijski svet cirkusa in sanje o sposobnostih, ki jih nimamo, ter svetovih, ki jih ne bomo nikoli videli. Hotelska avla predstavlja osrednji prostor, kjer gostje začutijo drugačnost ambienta, v katerega vstopajo. Predstavlja živahno prizorišče, ki vrvi od dogajanja ter po opremi in duhu spominja na mediteransko tržnico. Oblikovalec je pri kreiranju zasnove dal velik poudarek mediteranski toplini predvsem pri barvah. Na prvi pogled je videti, kot bi bila oprema hotela znesena skupaj z vseh vetrov brez posebnega razmisleka v slogu, ki mu pravimo obrabljeni šik (shabby chic), z retro oziroma vintidž pohištvom in ščepcem skandinavskega, zlasti danskega sloga – skratka v popolnoma eklektični maniri. Kot je običajno v svetu šov biznisa in gledališča, v hotelu ne sme manjkati rdeča preproga, ki goste hotela vodi do njihovih sob; v resnici pa ne gre toliko za negovanje holivudskih običajev, temveč bolj za humoren poklon tradicionalni cirkuški barvi – rdeči.
Koncept cirkusa na poštirkanem in urejenem Dunaju ni toliko zgrešen, kot se morda zdi, saj je bila avstrijska prestolnica nekoč zelo ponosna na Prater, zabaviščni park, ustanovljen že v 18. stoletju. Sobe zaznamujejo žive barve, poslikane stene s tapetami in starinsko retro pohištvo. Avtor stenskih slikarij, ki v življenje obuja slikovite prizore artistov iz cirkusa, je nemški ilustrator Olaf Hajek. Zasnoval je pet različnih cirkuških prizorov, ki se kot nekakšne zgodbice za lahko noč ponavljajo v vseh sobah. Hajek, ki je najprej študiral grafično oblikovanje, potem pa ugotovil, da mu je bliže ilustracija, dela za prestižne svetovne časopise, kot so Financial Times, New Yorker, Playboy, Rolling Stone, Wall Street Journal in drugi.
Njegova glavna vzornika v zgodovini slikarstva sta mehiška ikona Frida Kahlo in renesančni mojster Botticelli, njegovo pozornost pa vedno pritegnejo tudi kubanski reklamni plakati. Gostje se kljub cirkuško zasnovanim sobam, ki obetajo zelo sproščeno ozračje, lahko zanesejo na poslovne standarde verige hotelov 25hours, ki vključujejo udobno posteljo, klimo, televizijski sprejemnik z ravnim zaslonom, priključek za ipod, brezplačen wi-fi in toaletni set. V sklopu hotela je tudi kiosk, kjer prodajajo praktične potrebščine, ki jih človek potrebuje na potovanju, in spominke.
V sklopu hotela na Lerchenfelder Straße 1–3 je tudi restavracija 1500 Foodmakers italijanskega tipa z odličnimi solatami in najboljšo pizzo na Dunaju, kamor radi zahajajo okoliški prebivalci. Hotel ima prostorno avlo ter imeniten bar s čudovitim razgledom na Dunaj na vrhu hotela, imenovan Dachboden. Bar na strehi hotela na 400 kvadratnih metrih površine poleg pijače in sprostitve ter prostora za dogodke, kot so različna srečanja in modne revije, ponuja tudi frizerski salon. Razgled nad mestom pa ni namenjen zgolj hotelskim gostom – kdorkoli se lahko s panoramskim zunanjim dvigalom povzpne na hotelsko teraso. Z živahno opremo in ležerno zasnovo goste kar potegne v udobne naslanjače, zato je bar priljubljen tako med hotelskimi gosti kot meščani Dunaja.
Osnovna vizija verige 25hours je poziv k sproščenosti – pridite takšni, kot ste, je njihovo vodilo. S konceptom izvirnosti v opremi ne ponujajo luksuza, temveč fantazijo, povezovanje in prijetno počutje med enako mislečimi ali serijsko individualnost s poudarkom na kreativnosti. Pri opremljanju gredo daleč stran od minimalizma in stavijo na več – več barv, več oblike, več raznolikosti ... Vedno mora biti kje skrito kakšno presenečenje, nekaj nepričakovanega. Hoteli so javni prostori, kjer se mora vseskozi kaj dogajati, pri čemer pa je treba biti pozoren, da ne zaidejo v neobvladljivo preobilje, ki bi namesto sproščenosti predstavljalo breme. Filozofija hotelske verige je ponuditi udobje sodobnim kreativnim popotnikom, ki imajo radi urbano okolje, trende in dosegljive cene.
Lastniki verige hotelov 25hours so štirje poslovni partnerji iz Nemčije: Stephan Gerhard iz Stuttgarta, Ardi Goldman iz Frankfurta, Kai Hollmann in Christoph Hoffmann iz Hamburga, dunajsko enoto pa vodi Fanny Holzer-Luschnig. Kot pravi glavni direktor Hoffmann, 25hours ne predstavlja verige hotelov, temveč znamko, ki prisega na individualnost in si ne želi graditi hotelov, ki bi lahko stali kjerkoli. »Ustvarili smo celovit koncept, ki bogati dunajsko hotelsko sceno in predstavlja odlično izhodišče za odkrivanje tega fantastičnega mesta,« pravi Hoffmann. Holzer-Luschnig pa dodaja: »Če se naslonimo na to filozofijo, je dunajski 25hours v resnici luksuzni hotel. Morda res nima zlatih pip, kristalnih lestencev in uglajenih butlerjev, ima pa izviren koncept, razgled za pet zvezdic ter kulturo na dosegu palca.«