Zdaj bodo moški, ki se svetu (oziroma cestam) predajajo v najnovejšem modelu mini clubman, lahko še polneje zaživeli v Minijevem slogu. Zdi se, da bi šest modnih dodatkov in izdelkov, pri katerih se klasičen slog križa s sodobnim ter italijansko obrtniško znanje z inovativnimi detajli obenem, lahko sodilo v garderobo velikega Gatsbyja, ko se odpravlja na nedeljski izlet, pa tudi na police salonov Ralpha Laurena, ki skuša poustvariti ozračje elitnih podeželskih klubov. Najbolj zagreti sledilci Minijevega sloga jih lahko že kupijo v trgovini BMW Svet, sodobnem distribucijskem centru, muzeju in avtomobilski tovarni znamk BMW v Münchnu.
Toda klobuk (dveh modelov), moške gležnjarje, pripomočke za britje in nego, dišavo (s starinskim razpršilnikom), sončna očala ter športno večnamensko torbo je v resnici natuhtalo in oblikovalo šest mladih italijanskih oblikovalcev oziroma proizvajalcev – SuperDuper, TYG Spectacles, Alberto Premi, Pijama, Paola Bottai in Proraso z ilustratorjem Pietrom Nicolaucichem – po vzoru italijanske modne scene ter zakonitostih tradicionalnega krojaštva in rokodelstva. Javnosti pa so jih predstavili še pred poletjem, s premierno predstavitvijo na 88. izdaji slavne revije moške mode Piti Uomo v Firencah.
Najdražji je klobuk
Pod klobuk, ki je s 395 evri priporočene cene v maloprodaji najdražji artikel te kolekcije, so se podpisali oblikovalci znamke The SuperDuper, znane po tradicionalno izdelanih klobukih sodobnega videza in dovršenih detajlov. Čeprav so znamko šele pred štirimi leti ustanovili sestri Ilaria in Veronica Cornacchini ter Matteo Giolli, se že uvrščajo med prepoznavna klobučarska imena višjega cenovnega razreda, kjer se cene (v večini primerov) nad 300 evrov šele začenjajo. Minijev pokrivni slog so poustvarili z dvema modeloma klasičnega moškega klobuka iz visokokakovostne klobučevine, z avtomobilom pa ga, kot zatrjujejo vešči tržniki, povezuje notranji usnjeni trak pa tudi dvojni šiv. Med obvezno opremo h klobuku, predvsem pa avtomobilu v prekrasnih sončnih dneh gotovo sodi še en pokrivni modni dodatek – sončna očala. Minijeva izražajo športno eleganten in nekoliko retro slog, izdelana so iz brušene kovine, pravega usnja ter se ponašajo z visokokakovostnimi lečami slavne nemške znamke Carl Zeiss. Zasnovali so jih pri italijanski znamki TYG Spectacles (kratica za Three Young Gentlemen), ki ima tudi v svoji lastni kolekciji precej podoben stilski izraz.
Vonj lesa in začimbe
Ker ponosen lastnik mini clubmana ne more dišati tako kot, denimo, izpusti njegovega jeklenega spremljevalca, je za prefinjeno privlačnost poskrbela mojstrica mešanja dišav, italijanska parfumerka Paola Bottai, šolana na Inštitutu za parfumerijo v slavnem francoskem mestu Grasse, ki se je doslej podpisala že pod različne moške negovalne in dišeče izdelke – vse od klasičnih parfumov do negovalnih krem za brado. V Minijevi dišavi je prepoznati vonj lesa pa tudi začimbe oddaljenih dežel, medtem ko jo avtorica opisuje kot elegantno, svetovljansko in malce skrivnostno.
Tu je še pribor za britje in negovalni set, ki se na prvi pogled zdi, kot bi ga vzeli iz toaletne omarice starega očeta, a vendarle dosega precej višjo ceno (100 evrov, ki pa je hkrati najnižja v kolekciji). Komplet, ki obsega brivski čopič, kremo za pred britjem, peno za britje in balzam za po britju, so izdelali pri italijanski znamki Proraso, ki jo je leta 1930 ustanovil Ludovico Martelli v Firencah in je zaslovela z brivsko peno, izdelano iz evkaliptusovega olja. Še danes njihovi izdelki temeljijo na evakaliptusovem olju in mentolu ter drugih naravnih sestavinah in ne vsebujejo sestavin živalskega izvora. Vsebino pa je za Mini v lično embalažo zapakiral italijanski ilustrator Pietro Nicolaucich, ki je že sodeloval z znamkami Moschino, Sisley, Etnies in Nike.