Renzo Rosso ima razlog za veselje

Na police je prišlo le nekaj kosov novega vodje oblikovanja pri MM Johna Galliana, a se je prodaja oblačil povečala za 20 odstotkov.

Objavljeno
04. junij 2015 23.05
SSL
SSL

Ustanovitelj blagovne znamke Diesel in manager, ki slovi po tem, da ima nos za talente, Renzo Rosso, vendarle ima razlog za veselje. Rosso, ki je predsednik uprave družbe OTB, ki ima v lasti prestižne modne blagovne znamke, poleg Diesla še Maison Margiela, Marni, Viktor&Rolf, Staff International in Brave Kid, je povedal, da se je prodaja oblačil znamke Maison Margiela v zadnjih mesecih povečala za 20 odstotkov, čeprav je na police prišlo le nekaj kosov novega vodje oblikovanja pri MM Johna Galliana. Galliano je službo pri MM nastopil lansko jesen, njegov novi delodajalec Renzo Rosso z vzdevkom kralj džinsa pa je ob tem povedal, da si Galliano zasluži novo priložnost.

Trenutno ima Rosso težave predvsem z Dieslom, blagovno znamko, ki jo je ustanovil leta 1978. Diesel, pionir v svetu jeansa, bije bitke zaradi kopiranja. Leta 2014 je začel zakonski pregon na ameriškem zveznem sodišču proti spletnim stranem, ki so nezakonito prodajale ponaredke ali uporabljale ime Diesel na svojih domenah.

Do danes je zaprtih 3346 strani, poslanih 4000 pisem z zahtevo po zaprtju in z Googla umaknjenih 19.000 strani. Veliko zmago je družba zabeležila v začetku leta, ko si je priborila nazaj lastništvo nad blagovno znamko v Indoneziji – kar je trajalo 23 let!

Rosso je ob tej priložnosti dejal: »Mednarodna zakonodaja ne ščiti dovolj blagovnih znamk. Če je pravni spor za svetovno uveljavljeno znamko Diesel trajal tako dolgo, kako težko je šele mladim modnim oblikovalcem, ki šele vstopajo na trg.«

Rosso se je rodil v kmečki družini v vasi Brugine v severni Italiji. Kmečko delo mu ni dišalo, zato je šel študirat tekstilno oblikovanje in že pri petnajstih letih izdelal svoj prvi par kavbojk. Nato je začel eksperimentirati z različnimi modeli, ki jih je prodajal sošolcem.

Leta 1973 se je vpisal še na študij ekonomije ter se dve leti kasneje zaposlil kot produkcijski vodja v družbi Moltex, kjer je v dveh letih proizvodnjo hlač dvignil v nebo. Leta 1978 je šel na svoje ter ustanovil Diesel.