Adria Mobil se je uspešno predstavila v Düsseldorfu

Na enem največjih sejmov karavaninga so Novomeščani predstavili več novosti, med drugim tudi jubilejno Silver Collection.

Objavljeno
28. avgust 2015 18.23
I. K., Na kolesih
I. K., Na kolesih
Te dni je odprl vrata eden največjih sejmov karavaninga – v Düsseldorfu. Na njem igra pomembno vlogo tudi novomeška Adria Mobil, ki letos obeležuje 50 let obstoja blagovne znamke Adria.

Ob tej priložnosti so v Düsseldorfu predstavili posebno serijo vozil, imenovano Silver Collection, med drugim pa so pokazali tudi nov triosni avtodom Sonic Supreme. 

V segmentu prikolic je Adria na trg poleg visokocenovne nove Alpine poslala tudi novo Adoro z družinsko tlorisno razporeditvijo in z lastnim "pustolovskim igriščem za otroke". Adria je javnosti predstavila tudi najnovejšo serijo vanov Twin, vključno z zimskim vanom Twin z ogrevanjem Alde. V Düsseldorfu pa predstavljajo tudi nov (konceptni)avtodom v programu Compact z izvlečnim mehanizmom.
 
"Blagovna znamka Adria in skupina Adria Mobil nadaljujeta svojo pot na sam vrh v svoji branži. Dejstvo, da stopamo po pravi poti, potrjujejo tudi izvrstni poslovni rezultati za prvo polovico leta 2015. Dosegli smo za 28 odstotkov več prihodkov iz prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani. V zadnjih 12 mesecih smo povečali svoj tržni delež na evropskem trgu počitniških vozil. V segmentu avtodomov se je ta delež dvignil na 6,9 odstotka (lani je bil 6,6-odstoten), v segmentu počitniških prikolic pa smo dosegli 6-odstotni tržni delež (lani 5,7 odstotka). Blagovna znamka Adria danes zaseda tretje mesto med evropskimi proizvajalci vozil za prosti čas z več kot 70 tisoč prodanimi avtodomi in vani ter z več kot 10 tisoč prodanimi mobilnimi stanovanjskimi enotami v minulem polstoletnem obdobju. Pričakujem, da bo Adria Mobil v letu 2015 prodala več jot 10.000 enot," je ob tej priložnosti povedala generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole.