Te dni je odprl vrata eden največjih sejmov karavaninga – v Düsseldorfu. Na njem igra pomembno vlogo tudi novomeška Adria Mobil, ki letos obeležuje 50 let obstoja blagovne znamke Adria.
Ob tej priložnosti so v Düsseldorfu predstavili posebno serijo vozil, imenovano Silver Collection, med drugim pa so pokazali tudi nov triosni avtodom Sonic Supreme.
V segmentu prikolic je Adria na trg poleg visokocenovne nove Alpine poslala tudi novo Adoro z družinsko tlorisno razporeditvijo in z lastnim "pustolovskim igriščem za otroke". Adria je javnosti predstavila tudi najnovejšo serijo vanov Twin, vključno z zimskim vanom Twin z ogrevanjem Alde. V Düsseldorfu pa predstavljajo tudi nov (konceptni)avtodom v programu Compact z izvlečnim mehanizmom.
"Blagovna znamka Adria in skupina Adria Mobil nadaljujeta svojo pot na sam vrh v svoji branži. Dejstvo, da stopamo po pravi poti, potrjujejo tudi izvrstni poslovni rezultati za prvo polovico leta 2015. Dosegli smo za 28 odstotkov več prihodkov iz prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani. V zadnjih 12 mesecih smo povečali svoj tržni delež na evropskem trgu počitniških vozil. V segmentu avtodomov se je ta delež dvignil na 6,9 odstotka (lani je bil 6,6-odstoten), v segmentu počitniških prikolic pa smo dosegli 6-odstotni tržni delež (lani 5,7 odstotka). Blagovna znamka Adria danes zaseda tretje mesto med evropskimi proizvajalci vozil za prosti čas z več kot 70 tisoč prodanimi avtodomi in vani ter z več kot 10 tisoč prodanimi mobilnimi stanovanjskimi enotami v minulem polstoletnem obdobju. Pričakujem, da bo Adria Mobil v letu 2015 prodala več jot 10.000 enot," je ob tej priložnosti povedala generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole.