Čeravno je o rdeči niti tokratne prireditve težko govoriti, pa je moč novosti - nekatere so razkrite sploh prvič, druge so tukaj prvič prikazane na evropskih tleh oziroma širši javnosti - vsaj približno strniti v nekaj sklopov. Kar veliko je letos novih manjših avtomobilov, saj se prikazujejo modeli, kot so ford fiesta, kia picanto, suzuki swift, seat ibiza... Znova ne manjka novosti med športnimi terenci ali križanci, ki so za zdaj še vedno nenasitna kategorija; prikazujejo jih tako bolj cenovno dostopni kot premijski proizvajalci. Omenimo modele kot so opel crossland X, citroën C3 aircross (še kot koncept), mitsubishi eclipse, mazda CX-5, DS 7 crossback, alfa romeo stelvio, volvo XC 60, range rover velar, subaru XV...
Tudi kakšna nova bolj klasična limuzina se najde, izstopata opel isignia grandsport in volkswagen arteon, BMW-jeva petica je zdaj tudi karavanski touring; Kia je v Evropo prvič pripeljala elegatni GT model stinger. Doživeli smo tudi nekatere novosti, za katere si še pred leti ne bi mislile, da se bodo zgodile - Porsche je prikazal skoraj karavansko izpeljanko svoje panamere, ki ji je dal ime sport turismo, nič manj prestižni Mercedes-Benz pa je s študijo X napovedal svojega prvega poltovornjaka.
Renault je predstavil oživljeno športno znamka Alpine, seveda ne manjka superšportnih avtomobilov, npr. McLaren 720S ali lamborghini huracan performante; prisotni so tudi nekateri novi igralci kot indijska Tate s športnikom po imenu racem. Nenazadnje se v Ženevi prikazuje tudi nekaj bolj ali manj zanimivih konceptov, s katerimi želijo proizvajalci pokazati, da gledajo v prihodnost; tu so Peugeotova avtonomna študija instinct, toyotin mestni futuristični avto i-TRILL...