Audi: dobro po svetu, doma in tudi v Sloveniji

Septembra je nemška tovarna skupno prodajo občutno povečala, enako velja tudi za letošnjih devet mesecev.

Objavljeno
09. oktober 2012 16.51
J.K., Na kolesih
J.K., Na kolesih

Medtem ko slovenska prodaja novih avtomobilov strmo upada, gre vsaj nekaterim avtomobilskim tovarnam dobro, pravzaprav presenetljivo dobro.

Velja tudi za nemški Audi.

Tovarna, ki je v sklopu koncerna Volkswagen (VW), je septembra dobavila skupaj 136.600 avtomobilov,. To je za 13,6 odstotka več kot septembra lani.

V letošnjih devetih mesecih je prodaja dosegla številko 1,097 milijona vozil in to je bilo za 12,8 odstotka več kot v primerljivem lanskem obdobju.

Pomembno je, da je tovarna septembra svojo prodajo povečala na velikih trgih, kajti v ZDA je bila večja za 26,5 odstotka, na Kitajskem se je povečala za 20,5 odstotka.

Pomembno za Audi je bilo tudi to, da ji je šlo septembra dobro tudi v Evropi (plus sedem odstotkov), pa tudi doma, kjer je bil posel večji za 3,5 odstotka, letos pa že za 7,4 odstotka (skupaj je bilo prodanih 198.777 audijev).

Najpomembnejši posamični trg pa je Kitajska, kajti septembra je tam tovarna prodala več kot 35 tisoč vozil, letos že 297 tisoč. 

Tudi v Sloveniji je tovarna na dobri poti. Njen trenutni tržni delež je triodstoten, prodaja je štiri odstotke nad lanskim rezulčtatom. Če bo šlo tako naprej, bo leto 2012 drugo najuspešnejše v Sloveniji po letu 2008.