Njegovo bistvo nakazuje oznaka MC stradale. Maserati Corse (MC) je dirkalni oddelek tovarne, besedica stradale pa oznanja, da je dirkaška tehnika namenjena za vožnjo v vsakdanjem prometu. Tako je ta najnovejši gran turismo, kljub temu da je nanj mogoče namestiti registrske tablice, po tehniki in voznih zmogljivostih povsem primerljiv z dirkalnikom pokala Maserati. Do kod so šli pri Maseratiju z ekstremnostjo tokrat, zgovorno priča dejstvo, da je MC stradale prvi hišni avtomobil namenjen za vožnjo v vsakdanjem prometu, ki zmore hitrost več kot 300 km/h. Natančno 301 km/h. Njegov 4,7-litrski motor V8 je v primerjavi z motorjem granturisma S pridobil 10 KM in 20 Nm. Doseže torej največjo moč 331 kW (450 KM) pri 7000 vrtljajih na minuto in največji navor 510 Nm pri 4750 vrtljajih na minuto. Sam avtomobil je poleg tega lažji za 110 kg (1670 kg).
Ob številnih aerodinamičnih izboljšavah, ki so povečale pritisk na podlago pri večji hitrosti, je koeficient zračnega upora ostal nespremenjen. Z ogljikokeramičnimi zavornimi koluti, zmogljivejšimi zavorami in številnimi drugimi spremembami, med katere spada tudi znižano in trše podvozje, je to le avtomobil za dva. Da so čim bolj zmanjšali maso, so namreč maseratiju MC stradale odstranili zadnja sedeža. Na seznamu dodatkov za doplačilo je tako tudi varnostna kletka za zadnji del notranjosti, na katero sta vpeta varnostna pasova v obliki črke H. Serijsko je avtomobil opremljen s klasičnima tritočkovnima varnostnima pasovoma.
Poleg elementov iz ogljikovih vlaken in alkantare dajeta notranjosti dirkaški videz tanka in posebej lahka dirkaška sedeža, ki pa kljub ekstremnosti zagotavljata zgledno udobje. MC stradale namreč želi biti maserati, kot so vsi drugi. Torej ne ekstremnež za vožnje ob koncu tedna, marveč avtomobil za vsak dan. Tudi zato lahko voznik izbira med tremi različnimi programi delovanja različnih sklopov (auto, sport, race), med katerimi je najbolj zaznati razlike v delovanju menjalnika. Pri ročnem prestavljanju v programu race šeststopenjski sekvenčni menjalnik zamenja prestavo v borih 60 ms. V dirkalnem programu je tudi ventil v izpušnem sistemu, ki omogoča neposreden pretok izpušnih plinov, nenehno odprt. Glede na to, da so v prid manjše skupne mase odstranili nekaj delov zvočne izolacije, je v MC stradale ob odločnem pospeševanju zares glasno in vznemirljivo. Od nič do 100 km/h pospeši granturismo dirkaškega duha v 4,6 sekunde.
Za avtomobil te vrste je pomemben tudi podatek, da se s hitrosti 100 km/h ustavi po 33 metrih. A niso le zavore tiste, ki pripomorejo k suverenosti v vožnji. Debelejša sta tudi prednji in zadnji stabilizator. Vijačne vzmeti so trše. K osupljivim voznim značilnostim dodajo svoje še posebne Pirellijeve pnevmatike PZero corsa z merami 255/35 ZR20 spredaj in 295/35 ZR20 zadaj, ki so plod skupnega razvoja Maseratija in gumarja, ter natančne nastavitve podvozja, do katerih so prišli s pomočjo testnih voznikov z Ivanom Capellijem na čelu.
Maserati gran turismo MC stradale ni dirkaško natančen in neposreden le zaradi tehnike. Užitek v vožnji namreč izhaja iz tistega nekaj več, kar lahko zagotovijo le dirkaštvu predani strokovnjaki in vrhunski vozniki. To je težko opisati, a je toliko laže zaznati, če je voznik tiste vrste, da ve, kakšno vrednost ima takšna tehnika. Najhitrejšega maseratija doslej in vsekakor najekstremnejšega v trenutni ponudbi znamke je pri nas mogoče kupiti za najmanj 195.300 evrov. Prvi srečneži bodo v svojega sedli že spomladi.