Renault se je k temu cilj podal v treh sklopih in sicer z zmanjševanjem mase, boljšo aerodinamiko in hibridno pogonsko tehniko. Avtomobil ima zunanje linije, ki ustvarjajo čim manj zračnega upora, dodano je aktivno krilce in stranska zakrilca, ki so razporejena kot plavuti. Vozilo so glede na primerljivo velike izdelke iz nižjega razreda olajšali za 400 kg, saj so uporabili različne materiale, med drugim je streha narejena iz magnezija in tehta le 4 kilograme. Pogonski sklop je kombinacija litrskega bencinskega trivaljnika in električnega motorja, za prenos na sprednji kolesi skrbi lahki tristopenjski menjalnik. Litij-ionske akumulatorje je moč polniti na zunanjem omrežju, proizvajalec pa navaja, da bi znaša povprečna normna poraba po evropskem merilnem ciklu le 1 l/100 km, emisija CO2 pa 22g/100 km. Renault, ki trdi, da ima prototip eolab skoraj 100 novih patentiranih rešitev, naj bi različna dognanja iz tega študijskega avtomobila uporabil v svojih naslednjih serijskih modelih.