Mercedes-Benz je te dni razkril podobo svojega novega srednje velikega športnega terenca – model z oznako mercedes GLC zamenjuje dosedanjega GLK-ja. GLC je dolg 4,66 metra, kar je za 12 cm več kot pri predhodniku, avtomobil je tudi za 5 cm širši in za 1 cm višji. Prinaša drugačno bolj zaobljeno pojavo in pomeni slovo zelo oglatih linij GLK-ja, kar je bila tudi največja kritika dosedanjega modela. Avtomobil, ki je pripravljen na sorodni vozni osnovi kot limuzina razreda C, ima z 287 cm za 12 cm daljšo medosno razdaljo kot predhodnik in je v vseh pogledih bolj prostoren. Zadnja klop se deli v razmerju 40/20/40, ima nastavljiv kot naslonjal ter se podre v ravno dno. Osnovni prtljažnik meri 580 litrov, kar je za 80l več kot doslej, največja prostornina je 1600 litrov.
Kljub večjim meram so z bolj intenzivno uporabo aluminija pri gradnji avtomobila uspeli doseči za 80 kg nižjo maso. Mercedes GLC ima poleg serijskega podvozja, kjer lahko sami nastavljamo trdoto, tudi opcijo zračnega vzmetenja, pa na drugi strani t. i terenski paket, s čimer se oddaljenost od tal ustrezno spreminja. Mercedes GLC je pričakovano opremljen z množico varnostnih asistenčnih dodatkov, na področju katerih je znamka vselej v ospredju.
Model je uvodoma predstavljen s tremi različnimi pogonskimi možnostmi, ki niso kaka revolucija, vselej pa ima štirikolesni pogon: 2,2-litrski dizelski motor zmore moč 125 kW in najvišji navor 400 Nm; enako velik agregat ima lahko tudi višjo moč 150 kW in navor 500 Nm; bencinec prostornine 2 litre zmore moč 155 kW in navor 350 Nm. Ob ugodnem količniku upora 0.31 naj bi bili vsi bolj varčni kot v predhodniku. Bo pa kmalu po uvedbi modela na trg pripravljena še izvedba priključnega hibrida, ki že omenjeni bencinski motor kombinira z električnim, po predhodnih podatkih znaša moč obeh agregatov skupaj 240 kW, dobrih 30 km pa naj bi bil sposoben prepeljati samo na elektriko. Za prenos skrbi pri vseh motorjih samodejni menjalnik, ki ima pri klasičnem pogonu devet stopenj, pri hibridu pa sedem.
Mercedes GLC, ki v znamkini paleti sodi v sredino med manjšega GLA in večjega GLE, naj bolj uspešno kot predhodnik GLK tekmuje z modeli, kot sta BMW X3 ali audi Q5. Širši javnosti bo predstavljen na septembrski razstavi v Frankfurtu.