Ne primerjajte ga s tekmecem iz Münchna, menda se ne spodobi, od njegove predstavitve je vendarle minilo precej časa. Pri Mercedes-Benzu raje povedo, da je njihov kupejevski mestni terenec glasnik nove dobe, nabit s sodobno tehnologijo, hkrati pa so se s potezami Roberta Lešnika znebili oglatosti, ki je do zdaj zaznamovala razred njihovih prestižnih terencev.
O obliki ne bomo prav veliko razpredali, dejstvo je, da GLE coupe ni avtomobil, ki bi se podrejal sodobnim težnjam k zmanjševanju ogljičnega odtisa in velikosti osebnih prevoznih sredstev. A zato se ga bodo razveselili vsi, ki so vsaj malo trendovski ali celo narekujejo smernice, hkrati pa jih preplavi otroško navdušenje, ko dobijo v roke kakšno tehnološko poslastico.
Športnosti GLE coupe nikakor ne skriva, če nič drugega, ima že serijsko vgrajene športne sedeže, za ustrezen odziv pa skrbi možnost nastavitve odzivnosti motorja, podvozja in krmiljenja dynamic select, pri čemer si lahko voznik nastavi tudi stopnjo udobja, ki mu najbolj ustreza. Že osnovna različica stoji na 20-palčnih kolesih, lahko izberete tudi večja – tja do 22-palčnih, ki so serijska pri modelu AMG.
Javno predstavitev je GLE coupe doživel v filmu Jurski svet, podobno kot pred osmimi leti ML v Jurskem parku. Morda je pomenljivo, da prihaja kupejevska različica na trg prej kot »osnovna« (ML se bo namreč odslej imenoval GLE), je pa GLE coupe za konkretnih 96 mm daljši, 77 mm širši in 28 mm nižji od GLE. Vanj so vgradili vse, kar znamka trenutno ponuja, je pa res, da ne nujno že v osnovno različico, seznam dodatne opreme je kar lepo zajeten. Na predstavitvi so poudarili zlasti vrhunsko povezljivost vgrajenih sistemov – od infozabavnih do varnostnih in udobnostnih, katerih naštevanje bi vzelo preveč prostora.
No, manj bogata je motorna paleta, saj jo v osnovi sestavljajo le trije šestvaljniki – dizelski GLE 350d s 190 kW in dva bencinska GLE 400 (245 kW) in GLE 450 AMG (270 kW). V vseh primerih za prenos moči na vsa štiri kolesa poskrbi devetstopenjski samodejni menjalnik 9G-tronic, tudi osnovna (dizelska) različica pa je daleč od kakšne podhranjenosti; vsaj 2,2 tone težki avtomobil potegne od 0 do 100 km/h v sedmih sekundah.
Za ljubitelje zares brutalnih avtomobilov sta na voljo še različici GLE 63 AMG in GLE 63 AMG S, pri katerih je vgrajen osemvaljnik z največjo močjo 410 oziroma 430 kW, ki se prenaša prek bolj športno naravnanega sedemstopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko. A v tem primeru boste morali v žep seči po najmanj 162 tisoč evrov, medtem ko stane GLE 350d najmanj 76.600 evrov, GLE 400 pa 81.130 evrov. Letošnjih 15 primerkov so v Sloveniji že prodali.