Kot so zapisali na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, še vedno ne razpolagajo z vsemi potrebnimi podatki glede narave neskladnosti in potrebnih posegov za odpravo le-te. Te podatke bo podal homologacijski organ, ki je Javna agencija RS za varnost prometa. V želji po zaščiti potrošnikov te opozarjajo, da bodo svoje pravice na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov lahko uveljavljali zgolj, če na prodajalca vozila do 16. decembra 2015 naslovijo dopis, da njihovo vozilo nima pogodbeno dogovorjenih lastnosti. Omenjeno navodilo velja zgolj v primeru, če od nakupa (novega) vozila še nista minili dve leti.
V kolikor gre za lastnika vozila pri katerem je bila ugotovljena neskladnost, mora sporočilo prodajalcu nujno vsebovati podatke o kupcu, podatke o vozilu, opis napake in zahtevek, ki ga želi kot potrošnik uveljavljati. Slednjega se lahko določi tudi naknadno, ko bodo znani uradni podatki o naravi neskladnosti, pri čemer je potrebno upoštevati sorazmernost zahtevka glede na potreben obseg popravil. Šteje se, da je obvestilo poslano pravočasno, če ga je prodajalec prejel pred iztekom roka ali če je bilo pred iztekom roka poslano po priporočeni pošti.