Odločitev Kie, da morajo avto za Evropejce narisati in v celoti izdelati v Evropi, je bila prava, kia cee'd je na avtomobilsko najzahtevnejšem trgu v razmeroma kratkem času povzpel do odličnih prodajnih rezultatov. Kiina tovarna v Žilini na Slovaškem, kjer nastajajo venga, cee'd in sportage, je ena najsodobnejših v branži, delo v njej poteka v treh izmenah, pet dni na teden, na istem mestu izdelujejo tudi motorje – bencinske in dizelske –, kar sicer ni pravilo. In morda ne tako nepomembna zanimivost, v velikanskem tovarniškem kompleksu, prepolnem robotov so v osrednjem delu, na travi in med drevesi, uredili odprt koncertni prostor, kjer ob koncih tedna, ko tekoči trakovi stojijo, za zaposlene prirejajo koncerte uspešnih slovaških in tujih glasbenikov.
Kia torej misli in dela evropsko. Takšne so tudi spremembe na modelski paleti cee'd, ki s prenovo sledi splošnemu športno dinamičnemu trendu v nižjem srednjem razredu. Cee'd je na voljo v osnovni izvedbi, kot GT line, najbolj športni GT ter seveda v tri-, petvratni in karavanski obliki sportswagon. Novost je različica GT line, ki se je s poudarjenimi športnimi karoserijskimi dodatki vizualno močno približala najbolj športnemu cee'du GT. Cee'd GT line ima spredaj markanten sklop dnevnih luči in meglenk, visoko na boku nove srebrne obrobe, pragovi so dobili športne obloge, zadaj pa izstopa drugačen dizajn odbijača s poudarjenimi režami in zračnimi smerniki.
V kabini ostajajo cee'di enako prostorni, spremenili pa so jim najbolj vidne podrobnosti. Kromana in bolj tehnicistično oblikovana so stikala in merilniki, veliko jih je obrobljenih z osvetljenim robom, osrednji multimedijski vmesnik ima velik na dotik odziven zaslon, na sedežih in oblogah vrat pa poudarjeni šivi okusno zaključijo stike med različnimi toni tkanine ali usnja. Na voljo so tri nove barve, štirje novi dizajni aluminijastih platišč in vrsta elektronskih asistenčnih sistemov – tipalo za mrtvi kot, sistem za samodejno parkiranje, vzvratna kamera s sistemom za opozarjanje pred trkom in drugi , žal pa nima sistema samodejnega zaviranja v sili.
Motorna paleta je sestavljena iz dveh dizelskih in štirih bencinskih motorjev, med katerimi velja še posebej omeniti povsem nov turbinsko podprt trivaljnik s prostornino 1 litra, ki ga ponujajo v dveh jakostnih kategorijah, in sicer z močjo 74 kW (100 KM) ali 89 kW (120 KM). Bencinski 1,6-litrski motor zmore moč 100 kW (135 KM) in je na voljo tudi s šeststopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Najbolj zanimiv dizel bo zagotovo 1,6-litrski CRDi v dveh izvedbah, z močjo 82 kW (110 KM) ali 101 kW (136 KM), po novem pa je lahko opremljen tudi z odlično delujočim dvosklopčnim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Na prvi vožnji je najmočnejši vtis pustil bencinski litrski agregat, ki se izenačeno kosa z vsemi trenutno najsodobnejšimi energetsko močno podprtimi tekmeci majhne gibne prostornine. Odlikujejo ga zelo dobra prožnost (lepo in zvezno vleče že od 1800 vrtljajev naprej), visoka raven zvočne zadušenosti in nizka stopnja vibracij.
Pri vseh modelih je velik napredek zaznati v dodatnem tesnjenju kabine, še posebno podvozja. Cene za izpopolnjeno družino cee'd pri uvozniku še oblikujejo, a je jasno, da jih bodo za malenkost dvignili. Za koliko, bomo izvedeli že kmalu, saj bodo prvi cee'di prišli iz Slovaške konec meseca.