Hibridna kia optima je v Koreji in ZDA naprodaj že dobro leto in v Ameriki, kjer je za hibride veliko zanimanja, je postala prava uspešnica. Slovenija pa je ena prvih, če ne že kar prva evropska država, kjer je ta prvi hibridni avtomobil razreda D zapeljal na ceste. Hibridna različica je hkrati optima z najboljšim pospeškom in najmanjšo porabo.
Hibridni pogonski sklop optime sestavljata dvolitrski bencinski štirivaljnik s tehnologijo krmiljenja ventilov CVVT in električni motor s trajnimi magneti največje moči 30 kW.
Elektromotor doseže največji navor 205 Nm med nič in 1400 vrtljaji na minuto in se vrti z največjo hitrostjo 6000 vrtljajev na minuto. Največja moč motorja z notranjim zgorevanjem znaša 110 kW pri 6000 vrtljajih na minuto, največji navor 180 Nm pri 5000 vrtljajih na minuto.
Hibridni pogonski sklop doseže skupno največjo moč 140 kW (190 KM) in skupni največji navor 245 Nm. Avtomobilu je namenjen šeststopenjski samodejni menjalnik. Kia optima hybrid pospeši od nič do 100 km/h v 9,4 sekunde in doseže največjo hitrost 192 km/h.
Ob tem znaša njena povprečna poraba 5,4 l/100 km, samo v mestu 5,7 l/100 km. V ozračje izpusti v povprečju 125 gramov CO2 na kilometer. Takšna optima ni le tehnološko napredna, ampak je tudi izjemno bogato opremljena 4845 mm dolga limuzina, s premijskimi elementi, kot so usnjeno oblazinjenje, zmogljiva navigacijska naprava, vzvratna kamera in podobno.
Premijski so tudi deli hibridnega pogonskega sklopa, saj se kia postavlja z litij-polimernimi akumulatorji. Cenovno primerljivi hibridi pa imajo po pravilu nikelj kovinsko-hidridne akumulatorje. Kiini akumulatorji so tako lažji (7 kg) in zanje obljubljajo 10-letno delovanje oziroma 240.000 prevoženih kilometrov.
Tako kot sicer za avtomobil pa tudi zanje velja sedemletno splošno jamstvo oziroma do 150.000 prevoženih kilometrov.
Hibridna optima se od drugih različic razlikuje še po aktivni zračni loputi na maski motorja, drugačnem spojlerju na pokrovu prtljažnika in posebnih platiščih.
Najbolj opazna sprememba je sicer povezana s prtljažnikom, ki ima zaradi akumulatorskega sklopa za 27 odstotkov manjšo prostornino (381 litrov). V notranjosti so poleg tega uporabljeni drugi materiali za elemente oblog vrat in sredinske konzole.
Pri slovenskem zastopniku Kie, ljubljanskem podjetju KMAG, so optimo hybrid z opremo TX ocenili na 32.990 evrov. Ker ne pričakujejo množične prodaje, bodo vsakega kupca svojega prvega hibridnega avtomobila obravnavali individualno.