Levu se cedijo sline

Peugeot si je pri nas pridobil veliko prijateljev, zato ima ambicije in možnosti, da na našem trgu osvoji bronasto kolajno. Še posebno dosti pričakuje od novega 508, ki je vrh njegove ponudbe. Kdor je domoljub, ga bo kupil, saj so v njem nekateri deli iz naše Hidrie.

Objavljeno
04. marec 2011 21.11
Andrej Krbavčič, na kolesih
Andrej Krbavčič, na kolesih
Kaj hočem, na predstavitvi sem se bil prisiljen voziti z najmočnejšim in najbolje opremljenim peugeotom 508 GT 2,2 HDi 204. Kolegi, ki so se s takšnim peljali na ženevski salon in nazaj, tudi hvalijo udobje, zmogljivost in porabo goriva.

Admiralska ladja Peugeotove flote je seveda večja, samo ne višja od predhodnika. Najcenejši je bencinski 1,6 VTi 120, ki pa že ima robotiziran menjalnik. Oprema se imenuje access in med pomembnejšimi zadevami premore ESC s funkcijo za pomoč pri speljevanju v klanec, pomoč pri zaviranju v sili, šest zračnih blazin in zaves, daljinsko zaklepanje, elektrificirani prednji okni in ogledali, deljivo zadnjo klop, ročno klimatsko napravo, radio z upravljanjem na volanskem obroču, priključka USB in RCA, meglenki in 16-palčna jeklena platišča. S to opremo je na voljo tudi 1,6-litrski dizel.

Oprema active dodaja tempomat in omejilnik hitrosti, elektrificirani zadnji okni, parkirna tipala zadaj, prostoročno telefoniranje, sedeža z več nastavitvami, dvoobmočno klimatsko napravo, samozatemnilno notranje ogledalo, komolčnik z luknjo za prevoz sadnih sadik (na primer) in 17-palčna lahka platišča. S to opremo je na voljo močnejši bencinec THP (tudi s samodejnim menjalnikom za dobrega tisočaka več) ter dizla 1,6 in 2,0 litra.

Pri opremi allure ni več mogoče dobiti 1,6 litrskega dizla. Najdražja ponudba (27.500 evrov) je 2,0 HDi 163 s samodejnim menjalnikom.
V paketu GT je mogoč samo 2,2-litrski dizel. Oprema daje ksenonske žaromete s samodejnim zasenčenjem, delno usnjeno notranjost, elektrificirana prednja sedeža, navigacijski sistem, prikaz podatkov na prosojnem zaslonu, LED dnevne luči in 18-palčna platišča. Karavani (SW) so za približno 1300 evrov dražji pri vsaki različici.

Prodaja že teče, letos nameravajo kupcem dobaviti 400 avtomobilov. Odlični 508 jim bo odrezal 7,5 do 8 odstotkov deleža v razredu M2. Nasploh se želi Peugeot drugo leto prebiti na tretje mesto na našem trgu - to zdaj zaseda že oba prva letošnja meseca. Upajo tudi na kar tretjino novih kupcev in poudarjajo uspešno in vedno večje sodelovanje Peugeota in naše Hidrie.