Naloga je jasna, NX mora k hiši pripeljati kupce drugih premijskih znamk. Izziv je velik, saj evropskim tekmecem in njihovim dobro uveljavljenim modelom ni lahko ukrasti strank. Kljub temu pa ni težko napovedati, da bo NX močno povečal zanimanje za to znamko, ima namreč vse, kar mora imeti, temu pa doda še Lexusov mistično drugačni statusni pečat, ki v poplavi »starih« znancev lastniku zagotovi posebne vrste drugačnost.
Srednje veliki športni terenci se že lep čas zelo dobro prodajajo, pa čeprav imajo večjo porabo goriva kot primerljivo velika klasična osebna vozila in kljub dejstvu, da skoraj nikoli ne zapustijo asfaltne površine. Toliko o sodobnem eko življenjskem slogu. Tu so Q5, X3, XC60 ali na primer evoque, če gremo s ceno malo (no, to je lahko zelo relativno) niže, pa se urbanih terencev namnoži že toliko kot jeseni bacilov v čakalnici zdravstvenega doma.
Lexus NX 300h statusno in sicer meri med najbolj premijsko druščino v razredu, uveljavljenih tekmecev pa se loteva z vrhunskim udobjem, sodobnim in zanesljivim hibridnim sklopom ter tokrat tudi z izstopajočo športno in zelo evropocentrično obliko. Podobno je v kabini, kjer prevladujejo premišljena izbira kakovostnega materiala, odlična končna izdelava, in kar je nekakšen spomin na lexuse prejšnjih generacij, velika količina stikal na sredinski konzoli. NX 300h bo kupce iz višjega cenovnega razreda nagovarjal tudi z zelo posebnimi dodatki, na primer z lesenimi vložki shimamoku, to je poseben postopek brušenja in lakiranja lesa, ki ga sicer uporabljajo za izdelavo najdražjih koncertnih klavirjev, v naslonu za roko je mogoče imeti sistem brezžičnega polnjenja mobilnega telefona in še bi lahko naštevali.
NX 300h hibrid je na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom, poganja ga 2,5-litrski bencinski motor, ki skupaj z električnim zmore 145 kW (197 KM), na papirju pa obljublja povprečno porabo zgolj 5 l/100 km (CO2 116 g/km). V različici s sprednjim pogonom je bencinskemu motorju dodan en elektromotor, ki moč pri pospeševanju dodaja na prednji kolesi, pri štirikolesni različici pa je še eden, prek katerega se moč po potrebi prenaša tudi na zadnji kolesi. V obeh primerih elektromotorja pripomoreta k manjši skupni porabi goriva, in kar je prav tako pomembno, k prepričljivejšemu pospešku, ki ga menjalnik CVT sam po sebi ne bi zmogel.
Čeprav je vzmetenje precej čvrsto in pogonska kombinacija dovolj energijsko suverena, da je vožnja lahko tudi dinamična, je NX 300h najbolj prepričljiv z izjemnim udobjem pri običajnem (zmernem) vozniškem slogu. Na trgu ni dizelskega tekmeca, ki bi lahko ponudil primerljivo raven udobja (tišina in minimalne vibracije), kar je, ob drugih že naštetih drugačnostih, zagotovo ena pomembnejših odlik.
NX 300h je že mogoče naročiti, ponujajo sedem različnih stopenj opreme, vstopna dvokolesna različica ima ceno 39.900 evrov, vstopna štirikolesno gnana pa 43.400 evrov. Primerjava cen pokaže, da je to upoštevanja vredno manj kot pri podobno opremljenih dizelskih tekmecih s samodejnim menjalnikom.