Japonski nissan je danes doma predstavil drugo generacijo električnega modela nissan leaf, ki se ponaša z večjim dosegom in nekaterimi novimi funkcijami v smeri avtonomne vožnje. Leaf je dolg 448 cm in navzven deluje rahlo bolj konvencionalno kot v svojem času zelo radikalno oblikovani pri model. Gre za petvatno kombilimuzino nižjega srednjega razreda, ki lahko pelje pet potnikov.
Za pogon skrbi elektro motor z najvišjo močjo 100 kW, energijo pa dobiva iz sklopa litij-ionskih akumulatorjev, ki so nameščeni v dnu avtomobila in imajo zmogljivost 40 kWh. Tovarna navaja, da je teoretični doseg z enim napolnjenjem 375 km, v praksi bo to seveda manj, v vsakem primeru pa več od dosedanjega modela. Odvisno od tipa polnilne naprave znaša čas polnjenja 16 ali 8 ur, na hitri polnilnici naj bi bilo moč izpraznjene akumulatorje do zmogljivosti 80 odstotkov napolniti v 40-ih minutah. Nekaj kasneje bodo predstavili še različico, ki bo imela še daljši doseg, kar naj bi ji omogočili akumulatorji z zmogljivostjo 60 kWh.
Novi nissan leaf se ponaša še nekaterimi naprednimi funkcijami, predvsem v smeri avtonomne vožnje in samodejnega parkiranja, zanimiva pa je tudi funkcija e-pedal, ko vozilo zavira že ob spuščenem pedalu za plin in se na stopalko z zavoro pritiska le ob močnejših zaviranjih
Nissan leaf druge generacije bo razliko od prvega modela, ki ga pri nas uradno niso tržili, na slovenski trg pripeljal prihodnjo pomlad. Snovalci verjetno pričakujejo, da bo v teh časih prodajno še bolj množičen od prve izvedbe, ki si jo po vsem svetu od leta 2010 do danes prodali v 238 tisoč primerkih.