Nemški Mercedes Benz, eno najuglednejših imen v svetu avtomobilske industrije, je novo generacijo razreda S, gotovo izjemno pomembnega avtomobila, predstavil tako, kot se spodobi: pred množico uglednežev in novinarjev iz tako rekoč vsega sveta in na velikem odru sredi Airbusovih proizvodnih hal v severnonemškem Hamburgu.
Veličastno predstavitev nove limuzine, ki naj še utrdi položaj nemške avtomoblske tovarne v tem prestižnem razredu, je popestrila Alicia Keys, tudi zvezda svetovnega slovesa.
Novi mercedes S je nedvomno avto številnih presežnikov in tem primerne so bile tudi predstavitve predstavnikov tovarne na čelu z brkatim prvim človekom Mercedes Benza Dieterjem Zetschejem. Dejal je, da je novi S najboljši avtomobil na svetu, kajti ponuja vrhunsko tehnologijo, izjemno veliko udobja in prav tako veliko varnosti.
Tako ali drugače, limuzina, ki mu bo kmalu sledil kupe (na ogled bo že na septembrski avtomobilski razstavi IAA v Frankfurtu), se je potegnila za pribižno dva centimera na dolgih in prestižnih 524 centimetrov. Toliko meri v daljši različici, kajti prvič doslej se je zgodilo, da bodo krajšo karoserijsko različico razvili iz daljše oziroma večje. Razlog?
Na tistih trgih, ki so za nemško avtomobilsko tovarno izjemnega pomena, se lastniki najraje vozijo zadaj in tam mora biti dovolj prostora. Tudi zato poudarjajo, da je udobje na zadnjih sedežih "prvorazredno"; tam si je mogoče omislii pet različnih sedežnih kombinacij, v izvedbi executiv pa se sedeža raztegneta skoraj v posteljo (tudi zato govorijo o velnesu na kolesih).
Po drugi strani ima novi S okoli 25 različnih elektronskih sistemov za varnejšo in posledično varčnejšo vožnjo, kar pripomore k tako imenovani inteligentni vožnji. Med novostmi kaže omeniti elektroniko, ki zaznava grbine na cesti in v hipu prilagodi podvozje, ki postane udobnejše.
Prvič ima S in mercedesi nasploh pri tritočkovnih varnostnih pasovih na vsaki točki pritrdišča zategovalnik, kar seveda poveča učinkovitost njihovega delovanja ipd. V prvem letu bo novi S na voljo v štirih motornih variantah, in sicer S 400 hybrid, pa 300 blutec hybrid, 350 bluetec in S 500.
Vsi motorji ustrezajo okoljskemu normativu euro6, pri čemer pravijo, da se bo novi S izkazal s tako skromno porabo in izpusti škodljivih plinov, o kateri so lahko pred leti le sanjali.
Vsaj v Nemčiji bo novi S v najcenejši izvedbi (350 blutec, krajša verzija) stal malenkost manj kot 80 tisoč evrov.