Osma generacija malibuja na evropskih cestah

Chevroletov malibu osme generacije bo pri nas naprodaj od začetka prihodnjega meseca, vozil pa s ebo v srednjem razredu.  

Objavljeno
21. september 2012 17.35
J. K., Na kolesih
J. K., Na kolesih

Pri nas skoraj neznan, na oni strani Atlantika ga kupujejo že od leta 1964. Chevrolet malibu je klasična limuzina spoštljive dolžine, ki šele v osmi generaciji prihaja na evropske trge, z željo, da se ji posreči tržni prodor. Upanje ni nerazumno.

Z dolžino 487 centimetrov se malibu uvršča v zgornji del srednjega razreda in zelo bližnjo konkurenco vidi kar v »domači« Oplovi insignii (Opel je tako kot Chevrolet sestavni del General Motorsa).

Njegova limuzinska podoba nima nič izrazito ameriškega, je pa jasno, da se spogleduje z drugimi chevroleti, tudi veliko bolj znanim, celo slavnim camarom, s katerim si deli zadnje luči, ohišje merilnikov in morda še kakšno malenkost.

Dobra, skoraj razkošno opremljena notranjost je značilnost ameriških avtomobilov in to vsaj deloma velja tudi za malibuja, pri čemer je oziroma bo - k nam se avto pripelje čez teden ali dva - marsikaj odvisno od opremskega paketa. Bodo pa vsi avtomobili serijsko opremljeni s šestimi zračnimi blazinami, aktivnima vzglavnikoma za voznika in sovoznika, z radijskim sprejemnikom, potovalnim računalnikom, samodejno klimatsko napravo in podobno.

Udobje je spredaj nesporno, zadaj nič osupljivo; prtljažnik je velik (545 litrov), naslonjalo zad­njih sedežev je deljivo, tako da je mogoče naložiti tudi kakšno daljšo prtljago.

Malibu v tem pogledu ne ponuja prestižnosti mesteca na kalifornijski obali, je pa res, da je v paketu bogatejše opreme vključen sedempalčni barvni zaslon na vrhu sredinskega dela armature, pa dober hi-fi z devetimi zvočniki in še kaj.

Načeloma sta motorja, ki se bosta vrtela v tej limuzini, dva, vsaj za slovenski trg bo zanesljivo primernejši 2,0-litrski dizel. Njegovih 117 kW (160 KM) pri 4000 vrtljajih (350 Nm navora pri 1750 vrtljajih) ustreza umirjeni limuzinski vožnji in voznikom, pri čemer je njegova simbioza z ročnim šeststopenjskim menjalnikom zgledna.

Precej slabše se malibu izkaže s samodejnim men­jalnikom, kar je druga možnost. Povprečna poraba 5,1 litra, ki jo navaja tovarna, je vrednost, za katero se je treba precej potruditi ...

Malibu z opisanim dizlom in paketom opreme LT plus bo pri nas stal najmanj 25 tisoč evrov. Toliko konkurenčno, da se bo splačalo primerjati in premisliti.