Pomlajeni Citroënov uporabnež

Berlingo je na slovenskem trgu najpomembnejši Citroënov model, saj v segmentu družinskih enoprostorcev med individualnimi kupci z njim pokrivajo več kot 50-odstotni tržni delež.

Objavljeno
03. julij 2015 18.05
G. P., Na kolesih
G. P., Na kolesih
Od leta 2008 (sicer je prvič prišel na trg že leta 1996) je zdaj citroën berlingo doživel drugo pomladitev oziroma posodobitev; enako seveda velja za njegovega dvojčka Peugeotovega partnerja.

Pri nespremenjenih zunanjih merah, v dolžino meri 4,38 metra, je berlingo dobil nekaj sprememb na sprednjem delu – širšo rešetko, spremenjen odbijač in dnevne LED-luči. Dodali so mu kopico novih tehnologij, ki olajšujejo vožnjo (grip control, speljevanje v klancu …), sistem za zaviranje v sili pri hitrostih do 30 km/h, kamero za vzvratno vožnjo in seveda 7-palčni zaslon na dotik.

Sicer pa so tudi pri tokratni prenovi skrbeli za ohranjanje in nadgradnjo berlingove prislovične uporabnosti. Sedeži v drugi vrsti so samostojni in posamično odstranljivi, ohranili so samostojno odpiranje zadnjega stekla, kar je dobrodošlo, ko na tesnih parkiriščih ni prostora za odpiranje velikih prtljažnih vrat. Berlingo ima na vseh koncih polno odlagalnih polic in predalov skupaj z odstranljivo sredinsko konzolo; uporabne so tudi podstropne police. Ob prijetno mehkem vzmetenju, prilagodili so podvozje iz C4 picassa, ki omogoča prijetno vožnjo in solidno vodljivost, je poudarek seveda na prostornosti. Berlingo ima v osnovni postavitvi sedežev v prtljažnem prostoru 675 l prostornine, če pa so sedeži v drugi vrsti zloženi, se »jama« poveča na 3000 l.

Berlingo je na voljo tudi v tovorni različici (furgon), in sicer z dvema dolžinama tovornega prostora, v tem primeru lahko prevažate do 3,25 m dolge predmete, prostornina pa dosega 4,1 kubičnega metra.

Z novim berlingom so na voljo dizelski motorji blueHDi, ki izpolnjujejo emisijski standard evro6, v razponu moči od 75 do 120 KM in z normno porabo od 4,1 do 4,3 l/100 km.

Berlingo je na slovenskem trgu najpomembnejši Citroënov model, saj v segmentu družinskih enoprostorcev med individualnimi kupci z njim pokrivajo več kot 50-odstotni tržni delež. Zato ga ponujajo tudi s skrbno določenimi cenami, ki so, odvisno od modela, le malenkost višje kot pri predhodniku. Najcenejši bencinski berlingo multispace stane 14.910 evrov, dizelski pa 16.690 evrov; na te cene pa že zdaj dajejo določene popuste.