Nemški Porsche je pred časom prenovil sloviti 911 in pospešeno predstavlja posamezne izvedenke. Sedaj oziroma konec leta pripelje na trge tudi štirikolesno gnana izvedenka 911 v izvedbi carrera 4 in 4S, in sicer v kupejevski in kabrioletski karoserijski varianti.
Navzven se ta carrera od drugih ne razlikuje bistveno (zadek je za 22 milimetrov širši, 10 milimetrov širši sta tudi zadnji pnevmatiki), tovarna pa zatrjuje, da sta obe različici kljub nekaj večjim zmogljivostim in boljšim voznim lastnostim varčnejši (v posameznem primeru naj bi bili poraba manjša do 16 odstotkov), carrera 4 pa za skoraj 65 kilogramov lažja.
Novo je nedvomno to, da lahko voznik opazuje, kako elektronika v določenih voznih okoliščinah deli motorno moč med prednjim in zadnjim parom koles (porsche traction managment); serijsko sta obe štirikolesni varianti opremljeni z ročnim 7-stopenjskim menjalnikom, možno pa si je dokupiti tudi samodejni menjalnik PDK z dvojno sklopko. V carreri 4 se vrti bokserski šestvalnjik, ki zmore 257 kW/350 KM, kar v kupejevski izvedbi zadošča za najvišjo hitrost 285 km/h ter pospešek 4,5 sekunde do 100 km/h.
Carrero 4S pa poganja prav tako bokserski šestvaljnik, vendar ima ta 294 kW/400 KM; pospešek v tem primeru je 4,1 sekunde do 100 km/h, najvišja hitrost pa je 299 km/h (kupe). Tovarna navaja tudi povprečno porabo, ki je pri tej varianti in v kombinaciji s samodejnim menjalnikom 9,1 litra, povprečni izpust C02 pa 215 g/km.
Uradno bosta ti dve izvedenki carrere prvič na ogled na bližnjem pariškem avtomobilskem salonu, znani pa sta tudi nemški ceni: carrera coupe 4 bo tam stala 97.557 evrov, kabriolet pa 110.290 evrov, medtem ko bo treba za carrero 4S odšteti 112.313 (kupe) in 125.046 evrov za kabrioletsko različico. Pri nas bodo cene seveda nekaj višje...