Pozabite na eleganco in modno dovršenost zgoraj odprte serije 4. Razgaljena dvojka je bolj kot ne slogovni približek večjega brata, čeprav razvaja s športnimi talenti in vsesplošno dovršenostjo.
Primerjave s kupejem serije 2 so še kako aktualne. Plečat motorni pokrov, zajetna maska, razširjeni ledvički in široka žarometa – vse to smo že videli! A nič zato, silhueta prednjega dela je postavna, čokato mogočna. Nekaj atraktivnosti se porazgubi le na prehodu v zadnji del avtomobila, kjer se zdi, da je oblikovalcem že primanjkovalo energije. To pač ni BMW iz zgornjega dela ponudbe! Vendar ti srčni utrip takoj spet zbezlja, ko se dotakneš stikala za odpiranje platnene strehe. V prefinjenem plesu elektrike in hidravlike uživaš 20 sekund, tudi med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h. Občutki so prijetni, saj šteje bavarec med kabriolete z najmanj slišnim in najmanj lase kodrajočim vetrnim pišem. Ob uporabi mreže, ki prekrije predvsem naraščaju namenjeno zadnjo klop, umirjeno kramljaš s sopotnikom celo do največje pri nas dovoljene hitrosti.
Nobenih dilem ni v kabini. To je lahko čudovit in po visoki modi dovršen prostor. Le denarja za doplačilne dodatke ti ne sme zmanjkati. Pa naj to velja za športni volanski obroč ali prednja sedeža iz ponudbe M. To je pač minimum, ko nanese beseda na bencinski 228i. Njegovo srce je le dvolitrsko, a podkrepljeno z dvema turbopolnilnikoma in neposrednim vbrizgom goriva. Twinpower ponuja precej melodičnih in strastnih 180 kW (245 KM) ter 350 Nm navora med 1250 in 4800 vrtljaji. Harmonijo nadgradi naveza z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki deluje glede na razpoloženje desnega stopala sila umirjeno in gosposko ali precej športno in surovo, ko pospešiš do 100 km/h v šestih sekundah in morda zdrviš do končnih 250 km/h.
To je čistokrvni BMW z izvrstnim podvozjem, velikim deležem vgrajenega aluminija in zelo natančno vodljivostjo. Uravnoteženost volanskega obroča je lekarniško natančna, pa naj to velja za odlično krmiljenje, linearnost ali lahkotno in suvereno spreminjanje smeri! Kompaktno, a dovolj udobno vzmetenje ob tem zagotavlja veliko nevtralnosti in neproblematičnosti pri prenosu moči na zadnji kolesi. Je pa dvojka, če si zaželiš huligansko, za današnje čase nič sprejemljivo pometati z zadkom, zelo igriva. Kdor trdi, da v njej med ovinki ni pravega veselja za pritiskanje na plin, laže! Kompaktnost, odlična razporeditev mas, zmogljiv motor in zadnji pogon niso po tej plati nič najstniško nezreli.