Preizkusili smo: DS3 sport chic blueHDi 120 BVM6

 V znamenju varčne dizelske poskočnosti

Objavljeno
19. maj 2015 13.48
Gašper Boncelj, Na kolesih
Gašper Boncelj, Na kolesih
Citroën je precej uspešen s svojo prestižno linijo modelov DS, odločili so se celo, da bo to zdaj samostojna znamka. Na testu smo imeli njihovega najmanjšega predstavnika, ki poskuša združevati prestižnost in (dizelsko) dinamiko.

Že pogled na DS3 v opremski izvedbi sport chic daje vedeti, da se bo za njim ozrl kdo, ki bi ga sicer zanimali miniji. Avtomobil deluje atraktivno in ima nekaj posebnih poudarkov, kot je skica Pariza na zadnjih stranskih šipah, kar opazimo tudi na armaturni plošči ... in vse pripravljeno z veliko okusa. To velja tudi za druge poteze notranje ureditve, prijeten je material na vrhu armaturne plošče in na ročici menjalnika, se pa najde kakšna izjema, recimo plastika na volanskem obroču, vendar ne more pokvariti splošnega dobrega vtisa. V sedežih iz usnja smo spredaj dobro objeti, dostop na zadnjo klop je neroden, tam je vse skupaj precej utesnjeno.

DS3 ima priročen in dokaj neposredno delujoč volanski mehanizem ter natančno prestavno ročico šeststopenjskega menjalnika. Testno vozilo je gnal 1,6-litrski dizelski štirivaljnik HDi z močjo 88 kW, ki je zelo odziven in ne preglasen. Potrjuje, da je koncern PSA s tem tipom motorja med najboljšimi proizvajalci. Če ga peljemo lepo, umirjeno, lahko porabi res malo, celo blizu štirih litrov, če ga priganjamo, ne bo zahteval veliko čez šest litrov. DS3 je dobil šport­neje nastavljeno vzmetenje, kar pomeni dvoje: zelo dobro lego in oprijem na gladkih površinah ter neudobno in glasno poskakovanje na cestnih ravninah. K temu svoje prispevajo še nizke pnevmatike. Pri takšnem tipu avtomobila je to deloma sprejemljivo ali pa tudi ne povsem, če naj bi DS3 morda meril tudi na udobnejši prestiž. Kakorkoli, to niti približno ni le tako ali drugače ozaljšani C3, je konkretno drugačen, veliko boljši izdelek. Seveda pa je drugačna tudi njegova cena.