Prva pošast iz Borga Panigale je luč sveta ugledala na mednarodnem salonu motociklov v Kölnu pred četrt stoletja in hitro osvojila srca ljubiteljev motociklizma. Monster, ki je zdaj na voljo v kar treh različicah, je v tem času postal ikona motorizma. Novi monster 821, ki je podedoval pristnost prvega monstra 900, je zlata sredina v ponudbi Ducatijevih pošastkov in kot tak po besedah predstavnikov tovarne združuje dobro opremljenost, majhne stroške lastništva in široko ponudbo dodatkov.
Z elementi, ki jih ima večji monster 1200, so nadgradili tudi 821: posoda za gorivo, ki ima značilne monstrove poteze, je videti še bolj agilno, prav tako zadek. Kot oblikovno podrobnost omenimo okrasno aluminijasto zaponko na posodi za gorivo, ki spominja na tisto s prvega monstra. Dušilec in izpušni sistem sta zasnovana na novo, žaromet pa združuje klasični halogenski žaromet in sodobno dnevno LED-luč; prav tako je v LED-tehnologiji izdelana zadnja luč. Ko že govorimo o obliki motocikla, omenimo še nabor barv, med katerimi bodo lahko izbirali kupci: Ducatijeva rdeča, črna in klasična Ducatijeva rumena.
Pogonski agregat, tekočinsko hlajeni bencinski dvovaljnik z desmodromičnim krmiljenjem ventilov, izpolnjuje okoljsko normo evro 4 in razvije največjo moč 80 kilovatov (109 konjskih moči) pri 9250 vrtljajih v minuti ter največji navor 86 Nm pri 7750 vrtljajih v minuti. Ročica za plin je elektronska, kar omogoča preprosto uvedbo elektronskih asistenčnih sistemov za varnejšo vožnjo in voznih programov. Omenimo še, da znaša servisni interval za pregled ventilov kar 30.000 prevoženih kilometrov, s čimer je monster postal prijaznejši do lastnikove denarnice.
Ducatijevi inženirji so monstru 821 namenili zmogljive zavore iz Bremba – sprednje kolo zavirata 320-milimetrska zavorna koluta, v katera zagrabita štiribatni monoblok zavorni čeljusti. Zadnja zavora pa ima enojni 245-milimetrski zavorni kolut. Zavorni sistem kroti Boschev tristopenjski ABS sistem 9.1MP z integriranim senzorjem zavornega tlaka. Odvisno od nastavitve lahko zavorni sistem prepreči dvig zadnjega kolesa pri močnem zaviranju. ABS je ključni del Ducatijevega varnostnega paketa (DSP), ki vključuje še osemstopenjski Ducatijev nadzor oprijema pogonskega kolesa (DTC). Odzivnost DSP in pogonskega agregata je odvisna tudi od izbranega voznega načina – na voljo so športni, potovalni in mestni, pri čemer zadnji omeji največjo moč motorja na 75 konjskih moči.
Dobrodošla novost je sodobna instrumentna plošča, ki je odslej v barvah in vključuje tudi merilnik zaloge goriva – element, ki smo ga pri nekaterih ducatijih pogrešali – in prikazovalnik vklopljene prestave. Odvisno od izbranega voznega programa se prilagodi tudi prikaz barvnega TFT-zaslona. Seveda pa ga lahko motorist nastavi po svojih potrebah. Dodajmo še, da je zaslon pripravljen za prikazovanje informacij Ducatijevega multimedijskega sistema, ki omogoča (ob doplačilu) povezavo pametnega telefona prek bluetootha z motociklom. Serijsko pa je pod sedežem vgrajena USB-vtičnica za polnjenje pametnih naprav. Prav tako na seznamu doplačilne opreme je t. i. quickshifter, ki omogoča prestavljanje šeststopenjskega menjalnika brez uporabe sklopke, in to v obe smeri.
Slovenski zastopnik za Ducati AS Domžale Moto center je že objavil ceno novega monstra 821 – stal bo od 12 tisoč evrov naprej.