Lahko bi bil karavan (SW), a pri Toyoti so se odločili, da povečanemu priusu dodajo znak +. Najbrž so s tem želeli poudariti pozitivno plat nakupa avtomobila, ki združuje bencinski in električni pogon, porabo in izpuste pa ima na ravni varčnih dizelskih motorjev. Tokrat se z njim lahko pelje tudi sedem ljudi – dva v tretji vrsti, resnici na ljubo, precej zasilno.
Priusu, s plusom ali brez njega, se moraš prilagoditi, saj le tako lahko izkoristiš njegove pozitivne lastnosti. Sem sodi možnost samo električnega pogona pri manjši obremenitvi (največja moč je 60 kW), 1,8-litrski in 73 kW močan bencinski motor se prav tako izključi med vožnjo navzdol ali enakomerno vožnjo po ravni cesti – in vse to pomeni varčevanje z gorivom.
Seveda mora biti baterija, pri tej izvedbi je spravljena med prednjima sedežema, dovolj polna, ni pa je mogoče polniti na vtičnici. Med vsakdanjo vožnjo je prius+ precej tih avtomobil, povsem drugače pa je, ko ga je treba gnati v hrib: takrat začne neusmiljeno tuliti, zvok je daleč od prijetnega, a je posledica brezstopenjskega menjalnika CVT.
Oblika priusa+ je nekaj posebnega, meni je všeč vse do preveč oglatega zadka. Od zunaj ne kaže, da gre za dobrih 4,6 metra dolgega enoprostorca (zato tudi opazka o karavanu), znotraj pa izstopa prilagodljivost druge vrste sedežev, medtem ko je manj zadovoljstva ob pogledu na prtljažni prostor, tudi kadar sta sedeža tretje vrste zložena v dno.
Glede na površino je sicer spodoben, manjka pa mu višine, saj je do mehkega roloja komaj dovolj prostora za položen letalski kovček. O roloju še dve pripombi: na notranjem delu z njega nemarno visijo tri zavesice, s katerimi lahko zaprete prostor do naslonjal sedežev v drugi vrsti, bolj spodobna pa je možnost, da ga lahko shranite pod dno v zadnjem delu avtomobila.
Testno vozilo je bilo ozaljšano z najboljšo opremo, dodano je bilo usnjeno oblazinjenje, a zaradi tega se zdi prius+ še bolj oddaljena izbira, saj je, glede na svojo velikost, precej drag. Toda z njim je mogoče tudi varčevati. Na testu je poraba nihala med 4,1 in 5,5 litra na 100 kilometrov, odvisna je bila ne samo od načina vožnje, ampak predvsem od tipa ceste in polnosti baterije.
Pri tem velja pohvaliti dobre vozne lastnosti, hibridna kombinacija vedno zagotavlja dovolj moči, vgrajena oprema pa številne varnostne in udobnostne dodatke – od sistema za preprečevanje trka do radarskega tempomata in navigacijske naprave.