Kona je športni terenec kompaktnih mer, ki ga je Hyundai v klasičnih pogonski izvedbi začel prodajati nekaj mesecev nazaj. Zdaj je predstavljena še izvedenka na električni pogon, ki je slogovno zelo podobna, a vendarle nekoliko drugačna. Spredaj je maska pričakovano zaprta, avtomobil vozi na posebnih 17-palčnih platiščih, s 418 cm pa je električna kona za odtenek daljša od modela z bencinskim ali dizelskim motorjem.
Avtomobil je pripravljen v dveh pogonskih različicah; bolj zmogljiva prinaša akumulator z zmogljivostjo 64 kWh, motor z najvišjo močjo 150 kW ter doseg do 470 km. Manj zmogljiva izpeljanka ima akumulator z zmogljivostjo 39 kWh, motor z močjo 99 kW ter doseg do 300 km. Številke dosega so kot ocene verjetno mišljene v najbolj idealnih pogojih, a tudi če bo ta nekaj manjši, bo to kar velik korak naprej. Akumulatorji iz litijevih polimerov so nameščeni v dnu avtomobila, prtljažnik ob spravljenih polnilnih kablih ponjua solidnih 332 litrov nakladalnega prostora. Pri Hyundaiu pravijo, da bo moč električno kono polniti na različne načine, tudi na hitrih polnilnicah.
Kono v električni izpeljanki naj bi septembra začeli prodajati tudi v Sloveniji, a je še vprašanje, koliko avtomobilov bo uvodoma dosegljivih, tako je še prezgodaj govoriti tudi o ceni.