Po ibizi so pri Seatu pokazali še eno prenovo – največjo v družini, alhambro. Na prvi pogled zunanjost ni nič drugačna in šele natančnejši ogled odkrije Seatov novi logotip na mreži hladilnika, pokrovu prtljažnika in volanu. Zadnje luči so zdaj serijsko v LED-izvedbi, s prepoznavno Seatovo grafiko, nov dizajn imajo tudi platišča.
Znotraj so novi vzorci tekstilnih sedežnih prevlek, pri izvedbi style se lahko odločamo med tremi barvami notranjosti vozila – bež, sivo in črno. Še vedno lahko izbiramo med pet- in sedemsedežno različico, za katero moramo doplačati 827 evrov. Grafika merilnikov in armaturna plošča po drugi strani ostajata nespremenjeni, nov pa je volanski obroč, sicer sposojen iz seata leona. Nova je tudi možnost naročila sprednjih sedežev z masažno funkcijo.
Glavna novost v alhambri je povezljivostna rešitev seat full link (mogoča v kombinaciji multimedijskega sistema media system plus, ki je serijski pri opremi style, in navigacijskega sistema), ki poleg tehnologije mirrorlink vključuje funkcije storitev apple carplay in google android auto; vse to je na voljo prek 6,5-palčnega zaslona na dotik. Novost je tudi seat connect app, ki na najboljši način uporablja integracijo tehnologije mirrorlink: voznik je vedno povezan, a je še vedno popolno osredotočen na promet. Aplikacija omogoča tudi, da nam avto prebira tvite, elektronska in sporočila sms ipd., ki jih prejmemo na mobilni telefon. Novost je tudi ekskluzivna funkcija upravljanja s kretnjami. Vse lepo in prav, a navodila navigacijske naprave so nas razočarala, saj so bila mnoga zelo dvoumna, kar je med prvimi testnimi kilometri vodilo v nekaj zgrešenih zavojev.
Prenova alhambre je prinesla tudi prenovljene motorje, ki vsi po vrsti ustrezajo normativu evro6 in v primerjavi s starimi v prejšnji generaciji avtomobila porabijo do 10 odstotkov goriva manj. V ponudbi bosta dva bencinska motorja (1.4 TSI z močjo 110 kW in najzmogljivejši v alhambrini ponudbi 2.0 TSI s 162 kW) in trije dizelski 2,0-litrski motorji TDI z močjo 85, 110 in 135 kW. Na tem mestu omenimo, da na slovenskem trgu najšibkejši dizel ne bo na voljo. Dizelsko različico s 110 kW bo mogoče naročiti tudi s stalnim štirikolesnim pogonom 4drive. Z izjemo 85-kilovatnega dizelskega motorja so vsi pogonski agregati lahko kombinirani s šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG (pri najzmogljivejši bencinski izvedbi je serijski). Pri tem ima nova generacija menjalnika DSG tako imenovano funkcijo jadranja, ki zagotavlja dodatne prihranke pri gorivu: ko voznik spusti pedal za plin, se prekine povezava z motorjem in vožnja poteka zgolj z izkoriščanjem kinetične energije. Sistem start-stop je serijsko vgrajen pri večini alhamber – izjema je motor 2.0 TSI.
Med novostmi na seznamu asistenčnih sistemov je zagotovo serijsko vgrajena funkcija večnaletnega zaviranja, ki poskrbi za samodejno zaviranje ob trku, s čimer prepreči nadaljnja trčenja. Novost je (doplačljiva) asistenca za mrtvi kot. Njena dodatna funkcija – asistenca za odparkiranje – pri vzvratnem izvozu s parkirnega mesta opozarja na vozila, ki se približujejo iz prečne smeri. Alhambra je serijsko opremljena tudi s sistemom za zaznavanje voznikove utrujenosti.
Slovenski kupci bodo deležni še dodatne serijske opreme, ki bo obsegala samodejno klimatsko napravo climatronic, brezplačno kovinsko barvo, tempomat in dodatno zatemnjena zadnja stekla. Cena osnovne bencinske različice 1.4 TSI reference pri nas znaša 25.990 evrov; dizelska izvedba 2.0 TDI (110 kW) pa bo 2978 evrov dražja.