V preteklosti, v letih od 2000 do 2008, so ignisa že izdelovali, tudi na Madžarskem, pri nas se jih vozi še približno 1200. Novinec je le malo daljši, v dolžino meri 3,7 metra, v njegovi zunanji pojavi je kar nekaj oblikovnih elementov z nekdanjih modelov te znamke, zelo poseben je z zadnje strani. Znotraj je za svoje mere prostoren in prilagodljiv (pri višjih paketih opreme sta zadnja sedeža vzdolžno pomična za 16 cm in imata nastavljiv naklon naslonjala), v prtljažnik gre za 267 litrov tovora, precej prostoren je ignis tudi na zadnji klopi. Prinaša kar nekaj varnostnih sistemov, v najboljši opremi je na varnostnem preizkusu Euro NCAP dobil najvišjo oceno pet zvezdic. Poganja ga le 1,2-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 66 kW, pri nas je na voljo z ročnim menjalnikom, na nekaterih drugih trgih tudi z robotiziranim. Poleg Fiatove pande je to edini mali avto, ki ima možnost štirikolesnega pogona; gre za prilagodljiv sistem, pri katerem motor v normalnih razmerah
In cene? Popolnoma opremljeni ignis s štirikolesnim pogonom stane 14 tisočakov, z manj opreme, a prav tako s štirikolesnim pogonom ga je mogoče dobiti že za 11.800 evrov. Za konec omenimo, da gre Suzukiju pri nas dobro. Znamka, ki je imela že doslej v ponudbi dva športna terenca (SX-4 S cross in vitara), naj bi letos z ignisom vred prodala 1350 vozil. Že v prvem četrtletju leta so našli skoraj 500 kupcev.