Kakor pravijo pri Toyoti, kar nekaj uporabnikov dosedanje izvedbe priključnega priusa (PHV) ni bilo zadovoljnih z razdaljo, ki jo lahko prevozi na električni pogon. Zdaj so ta doseg povečali s prejšnjih 25 na 50 km, pri avtocestni vožnji pa na 35–40 km; v električnem načinu se lahko vozi z največjo hitrostjo 135 km/h (doslej 80 km/h). Električni pogon sestavljata dva elektromotorja, eden vselej žene kolesi, drugi pa deluje kot generator ali pomaga pri pogonu za boljši pospešek.
Poleg stroge vožnje na elektriko oziroma če je baterija že bolj izpraznjena, prius plug-in vozi tudi kot klasični hibrid, delo si takrat izmenjujeta 1,8-litrski bencinski motor in električni pogon, sistemska moč znaša 90 kW (122 KM). V takšnem načinu se je na predstavitvi poraba ob umirjeni vožnji spustila opazno pod štiri litre na 100 kilometrov.
Zunanja oblika priključnega priusa je z vseh strani rahlo drugačna od osnovne izvedbe, pravijo, da je še bolj aerodinamična. Znotraj je prepoznavna priusova armaturna plošča z različnimi prikazi informacij, največ seveda o pogonskem sklopu in porabi.
Avtomobil cenijo na najmanj 34.450 evrov, izvedba solar s sončno streho, za katero navajajo, da lahko ustvari še nekaj dodatne električne energije, stane slabih 37 tisoč, od obeh zneskov je seveda mogoče odšteti državno subvencijo, ki znaša za priključne hibride 4500 evrov. Ob upoštevanju te je prius PHV za dobrih 1000 do 1400 evrov dražji kot osnovni model, ki ga ni mogoče polniti na vtičnici. To je tudi eden od razlogov, da imajo z njim razmeroma ambiciozne načrte. Kakor pravijo, so letos za nakup te izvedbe sklenili že 19 pogodb, pričakujejo, da bi jih do konca leta lahko prodali 50, če bodo le dobave zadostne. To bi bile tudi kar precej večje številke, kot jih načrtujejo pri prodaji običajnih priusov.