Mercedes-benz vito je zunaj seveda soroden razredu V, v notranjosti je bolj utilitaren, pa naj gre za preprostejšo plastiko ali drugačno zasnovo armaturne plošče, kjer ni prevelike sorodnosti z najnovejšimi osebnimi avtomobili znamke, pač pa je v ospredju preprosto upravljanje. Ohranil je na primer pedal ročne zavore levo spodaj, prav tako vzvod za njeno sprostitev nad njim. Sedeži so udobni in ne zahtevajo prav veliko nastavljanja. Ni kaj dosti oporekati vitovi uporabnosti, le navigacijska naprava v nekaterih razmerah ni najbolj navdušila.
Vito je pripravljen v treh dolžinah – 489 cm, 514 in 537 cm –, pri prvih dveh znaša medosna razdalja 320 cm, pri najdaljši 343 cm. V potniški izvedbi mu po novem pravijo tourer, lahko je kombinirani mixto ali dostavniški furgon (panel van). Tourer ima lahko do devet sedežev v različnih kombinacijah, v najboljši opremi z mnogimi možnostmi nastavljanja. V mixtu sta dve sedežni vrsti, v furgonu le ena, vse drugo pa je podrejeno tovoru. Zadnja prtljažna vrata so lahko dvižna ali dvokrilna. Povečali so nosilnost vozila.
Veliko variacij je tudi pri pogonu; klasičen je 2,2-litrski dizel v različno močnih izvedbah (114 CDI moč 100 kW, 116 CDI 120 kW, 119 blueTEC 140 kW), ki žene zadnji kolesi, in sicer prek šeststopenjskega ročnega menjalnika ali opcijskega sedemstopenjskega samodejnega menjalnika, ki je pri najmočnejšem dizlu standarden. Prihodnje leto dobi vito z najmočnejšim dizlom tudi štirikolesni pogon za uporabnike, ki veliko vozijo po spolzkih zimskih podlagah. Novost je možnost sprednjega pogona, in sicer z manjšim 1,6-litrskim dizelskim motorjem (109 CDI moč 65 kW, 111 CDI moč 84 kW), ki prihaja iz sodelovanja s francoskim Renaultom. Primeren bi bil lahko predvsem za krajše dostavniške prevoze, bo pa to tudi najcenejši vito. Motorji naj bi imeli po normnem merilnem standardu v povprečju za petino manjšo porabo kot doslej, tovarna govori o povprečnih vrednostih okoli šestih litrov plinskega olja na 100 kilometrov. Za zdaj le najmočnejši dizel že izpolnjuje standard evro6, druge z evrom5 bo menda mogoče hitro prilagoditi na strožje zahteve. Bencinskega motorja ni več v ponudbi, v Evropi je imel nekdanji šestvaljnik premalo navdušencev. Novincu so podaljšali servisni interval, in sicer s 30 na 40 tisoč kilometrov.
Vito med tekmeci izstopa s tihostjo, pa naj gre za zvočno zatesnjenost motorja ali podvozja. Res je, da na cestah v okolici španske Vitorie, kjer ga izdelujejo – v tej Mercedesovi tovarni pride s tekočega traku 80 tisoč primerkov razreda V in vita na leto –, ni lukenj, a prvi vtis je vsekakor dober. Vito po mercedesovsko ponuja vrsto varnostnih asistenčnih dodatkov, na preizkusu pri Euro NCAP se je tehnično sorodni razred V odrezal z odliko.
Novi vito bo v Sloveniji dosegljiv od novembra, za osebnega tourerja so postavili cene v širokem razponu od 29 do 44 tisoč evrov, za mixta od slabih 27 do 37 tisoč, za furgon pa brez DDV od 19 do 27 tisoč evrov.