Leta 1987 je bil to najhitrejši avtomobil na svetu in tako je ostalo še dolgo. RUF CTR je z brutalnim biturbo motorjem dosegal večjo hitrost kot največje zvezde tistih časov, recimo ferrari F40 in porsche 959. Pred kratkim predstavljeni prototip nove generacije rumene ptice je po besedah nemškega predelovalca avtomobilov nadaljevanje zgodbe o nesmrtnosti klasične ikone.
RUF CTR prve generacije je nastal na osnovi porscheja 911 turbo (930) s predelanim šestvaljnikom s 3,4-litrsko delovno prostornino, zmogljivejšim vbrizgom, iz dirkalnega porscheja 962 izposojenim vžigom in dvema velikima turbopolnilnikoma. Avtomobil je bil zaradi zamenjave različnih karoserijskih delov z aluminijastimi lažji za približno 200 kilogramov. Dobil je varnostno kletko iz dirkalnikov, dodelan zavorni sistem znamke Brembo, unikaten petstopenjski ročni menjalnik (običajni turbo je imel štiristopenjskega), 17-palčna platišča Speedline in poplavo dodatkov, kot sta bila poliestrska odbijača.
Z do 346 kilometrov na uro najhitrejši na svetu
Takšen RUF, za katerega si v Ameriki plačal 223 tisoč dolarjev, skoraj štirikrat več, kot je stala corvette ZR1, je razgrajal z najmanj 350 kW (469 KM). To je bila namreč najnižja vrednost, ki so jo izmerili dinamometri. Večinoma so motorji zmogli okoli 500 KM in 553 Nm navora.
Za povrhu je avto tehtal le 1150 kilogramov. Do 100 km/h je potegnil v približno štirih sekundah in vse do magičnih 340 km/h, s čimer si je na različnih tekmovanjih prislužil naslov najhitrejšega avtomobila na svetu. Na merjenju največje hitrosti, ki so ga leta 1988 izvedli pri nemški reviji Auto, Motor und Sport, je CRT v Nardu dosegel celo 346 km/h. Bilo pa jih je malo! RUF jih je izdelal približno 50 do 60 – točno število ni javno znano, saj je predelovalec neposredno od Porscheja kupil 29 avtomobilov, med 20 in 30 pa so jih k njemu na preobrazbo menda pripeljali zasebni lastniki.
Tričetrt milijona za najnovejši model
Kakšna usoda čaka naslednika rumene ptice, kakor se je oprijelo ime izstrelka iz nemškega Pfaffenhausna, je težko reči. Je pa dejstvo, da so pri RUF pred kratkim predstavili prototip, na podlagi katerega naj bi prihodnje leto ugledal luč sveta tretji CTR po vrsti. Superšportnika naj bi po trenutnih podatkih poganjal 3,6-litrski biturbo s 522 kW (710 KM) pri 6750 vrtljajih na minuto, 880 Nm navora med 2750 in 4000 vrtljaji in oljnim sistemom, ki omogoča stalno mazanje motorja pri zelo dolgotrajnih bočnih pospeških.
Oblika novega CTR, ki bo meril v dolžino le 4,2 metra, bo sledila izvirniku iz 80. let prejšnjega stoletja. Bolj eksotična bo tehnika. Osnova bo lahka, a zelo čvrsta karoserijska lupina s šasijo iz karbonskih vlaken in prednjim ter zadnjim nosilnim vpetjem iz aluminija, kar bodo vse izdelali pri Rufu. Skupna masa naj bi tako znašala le 1200 kilogramov.
To bo hkrati grozljivo hiter RUF z vedno šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Do 100 km/h bo pospešil v 3,5 sekunde, z 200 km/h bo drvel že po manj kot devetih sekundah, največja hitrost naj bi dosegla 360 km/h. Za pojemke v drugi smeri bodo skrbeli keramični zavorni koluti s premerom spredaj 380 milimetrov in zadaj 350 milimetrov ter šest- oziroma štiribatnimi čeljustmi.
Kdaj natančno naj bi prihodnje leto zapeljali na cesto prvi primerki nove rumene ptice, še ni mogoče izvedeti. Enako velja za ceno, šušlja se, da naj bi avto brez dajatev stal približno 750 tisoč evrov. Še najbolj zanesljiv je podatek, da načrtujejo izdelati 30 novodobnih kopij legendarnega turbo porscheja.