Yamaha XSR 700 ali japonske alge proti gubam

Yamahin novinec s premišljeno oblikovanimi retro kosi iz »garaže«  meri predvsem na moške z zrelim glasom

Objavljeno
13. november 2015 18.33
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih

Zlitje nove in stare šole motociklizma je trenutno najbolj vroč recept za uspeh. Vsaka znamka ponuja svojo interpretacijo, kaj od preteklega bo privila na kateri del novega, videti pa je, da so se pri Yamahi na obetavni prodajni trend temeljito pripravili.

 

Od XSR 700 smo veliko pričakovali že od trenutka, ko so pri Yamahi napovedali svoj vstop na hipstersko sceno. Pravzaprav je treba dodati, da novodobni val zanimanja za retro motocikle številčno močno presega množice fantov, ki so se v zadnjih letih priključili trendu negovanega mestnega gozdarstva. Yamaha se je na novi čas motociklizma očitno temeljito pripravila, saj ponuja široke možnosti in se z mikroskopsko natančnostjo približuje okusom vsake od motociklističnih vrst in podzvrsti.

Velika pričakovanja glede novega XSR 700 smo naslonili na dejstvo, da so pri Yamahi svoj antiscrambler postavili na odlično mehaniko serije MT-07. Moč agregata CP2 daje navideznemu klasiku temperament »temne strani Japonske«, ki smo ji hvalo peli že v začetku poletja pri modelu MT-07. Čeprav je po homologirani moči enako krepak kot Ducatijev scrambler, je občutek pri XSR 700 opazno bogatejši. Z odlično distribucijo moči po dolgem polju motornih vrtljajev spodbuja motorista k dvema različnima vozniškima slogoma, ki jima je 55 kW več kot kos. XSR 700 hitro in zdravo potegne iz nizkih vrtljajev, v spodnjem območju motornega vrtenja vabi k uživanju v lagodno udobni vožnji, ob močnejšem zasuku desne roke pa se temperamentno odzove.

Resnejšim obremenitvam kljubuje s preverjenim okvirjem, sestavljenim iz kakovostnih kosov, ki zelo dobro zadušijo vibracije, kar daje vozniku tudi pri agresivni vožnji samozavesten občutek, da moči ne bo zmanjkalo prav takrat, ko bi jo najbolj potreboval. V tem je verjetno tudi največja razlika med XSR 700 in večino sorodnih tekmecev, saj vsi ne pokažejo enako prepričljivih voznih lastnosti. Te smo hvalili že pri MT-07, ki tako z obliko transformerjev kot s sloganom Temna stran Japonske nagovarja predvsem mlajše kupce, XSR 700 pa s premišljeno oblikovanimi retro kosi iz »garaže« vabi predvsem moške z zrelim glasom. V primerjavi z MT-07 je štiri kilograme težji, sedež ima postavljen 10 mm višje in na njem se sedi »po starem«, se pravi bolj pokončno in z odličnim občutkom za upravljanje. XSR 700 ni zgolj nostalgična šminka, ampak je resen in temperamenten motor, ki je hkrati šolsko preprost in med vožnjo predvidljiv. Konec leta bo dosegljiv po ceni 7500 evrov in s celotno kolekcijo mode Faster Sons.