Opazili smo: Tesla S je lahko vaša, ampak ...

Kdo si ne bi želel električnega vozila Tesle S? Tako so verjetno pomislili tudi v zadrugi Peko kooperativa.

Objavljeno
13. april 2017 13.42
Roni Kordiš
Roni Kordiš
V zadrugi Peko kooperativa so se na zanimiv način lotili zbiranja denarja za uresničevanje svoje vizije.

Ko se odločate, da bi sodelovali v nagradni igri, priporočamo, da si preberete še pogoje sodelovanja. Razkrile se vam bodo tiste malenkosti, ki lahko povsem spremenijo pogled na nagradno igro, predvsem pa na nagrade.

Ena srečka, v vrednosti 20 evrov, predstavlja »osnovni delež«, s čimer posameznik postane tudi zadružnik zadruge Peko kooperativa, z. o. o., in s katerim sodeluje v nagradni igri. Število srečk na posameznika ni omejeno in tudi višina vplačanih sredstev navzgor ni omejena. Več srečk pomeni več možnosti za osvojitev nagrade.

Kakšne so nagrade? Odvisne so od zbranega denarja. Naj pa vas že kar takoj razočaramo − električna vozila ne bodo vaša, ampak jih dobite zgolj v uporabo za eno leto.

• Če se v zadrugo včlani najmanj 35.000 novih zadružnikov (zadruga zbere najmanj 700.000 evrov):

1. nagrada − avtomobil TESLA S - nagrajenec dobi vozilo v neodplačno rabo za dobo enega leta

• Če se v zadrugo včlani najmanj 17.500 novih zadružnikov (zadruga zbere najmanj 350.000 evrov):

1. nagrada − avtomobil znamke BMW i3 - nagrajenec dobi vozilo v neodplačno rabo za dobo enega leta

• Če se v zadrugo včlani najmanj 10.000 novih zadružnikov (zadruga zbere najmanj 200.000 evrov):

1. nagrada − eno izmed električnih vozil Peugeot iOn, Mitsubishi i-MiEV ali Citroen C-Zero po izbiri organizatorja − nagrajenec dobi vozilo v neodplačno rabo za dobo enega leta

In tako naprej. V vseh petih razredih sta druga in tretja nagrada enaki: en par čevljev na leto do leta 2033 po izbiri nagrajenca in en par čevljev na leto do leta 2027 po izbiri nagrajenca. Vendar to velja samo za serijske čevlje.

Zanimivo bo spremljati rezultate nagradne igre in znesek, ki ga bodo zbrali. Če jim bo uspelo, potem bo takšen način zbiranja verjetno kmalu postal trend v Sloveniji. Glede na to, da so se na podoben način lotili tudi izbiranja logotipa, ki pa ga je stroka precej skritizirala, pa raje ne bomo prejudicirali rezultatov vnaprej.