Toda vpliv 47-letne v Torinu rojene dedinje italijanskega tovarnarja gum morda ni tolikšen, kot računajo naročniki najnovejšega reklamnega videa. Zlasti poroka Brunijeve z nekdanjim predsednikom Sarkozyjem (njegov mandat je trajal od leta 2007 do 2012) ji je v očeh mnogih precej zmanjšala ugled. Sploh ker je bil Sarkozy za desničarske volivce premalo oster in preveč nastopaški, za bolj levičarsko usmerjene pa absolutno preveč konservativen.
Toda pri Fordu, ki se v Franciji s trenutnim 4,3-odstotnim deležem nikakor ne more kosati s 30- in 26-odstotnima deležema Peugeot Citroëna in Renaulta, poudarjajo, da so se za Carlo Bruni odločili zaradi njene mednarodne slave in velikokrat izpričane mnogostranske nadarjenosti, in ne zaradi njene politične pripadnosti. »Seveda se zavedamo nekaterih pomislekov, da je Brunijeva v svoji karieri prehodila zanimivo pot od vrhunske manekenke do pevke in igralke ter hkrati od salonske socialistke do žene desničarskega predsednika,« je povedal tiskovni predstavnik Forda v Franciji, »toda njena nesporna mednarodna slava je kljub temu še vedno močan magnet za številne ljudi.« Torej magnet za potrošnike, saj smo ljudje za proizvajalce zanimivi le v tem svojstvu.