Umrl je naravne smrti na svojem domu na Beverly Hillsu v svojem znamenitem dvorcu Playboy, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Na svojem računu na Twitterju se je Playboy od njega poslovil z njegovo fotografijo in citatom »Življenje je prekratko, da bi živel sanje nekoga drugega«.
Premik v odnosu do spolnosti
Hefner je z ustanovitvijo ikonske revije leta 1953 ustvaril blagovno znamko, ki je premikala meje javnosti v odnosu do spolnosti. Preživel je tako spolno revolucijo, za katero se je vztrajno boril, kot tudi številne lepotice, ki jih je razgalil na sredinskih straneh svoje revije. Prvo izdajo je krasil niz fotografij gole Marilyn Monroe, ki jih je Hefner kupil za 200 dolarjev. Originalno so bile posnete za koledar leta 1949.
Do 70. let preteklega stoletja je revija s kombiniranjem fotografij golih deklet, nasveti, kako ravnati z nasprotnim spolom, in intervjuji ter članki o aktualnem dogajanju dosegla naklado približno sedmih milijonov. Cveteli so tudi Playboyevi klubi, zlasti v ZDA pa tudi v tujini.
O Playboyu pa Hefner ni nikoli razmišljal kot o erotični reviji, je dejal v intervjuju za CNN leta 2002. »Vedno sem o njem razmišljal kot o reviji za življenjski slog, v kateri je spolnost pomembna sestavina,« je dejal.
Splet je nato v družbo vpeljal novo odprtost glede erotičnih vsebin, ki so bile tudi lahko dostopne, in do leta 2015 je naklada revije padla na 800.000. Playboy je celo naznanil, da ne bo več vseboval fotografij golih žensk - kar je sicer nato preklical.
Ikona v svileni pižami
Z lepoticami je bil obkrožen vse življenje, tudi na starost. Tudi takrat je še vedno zahajal v nočne klube. Kot je dejal, ga je to ohranjalo mladega tako v spalnici kot zunaj nje.
Bil je nosilec in ikona Playboyevega imperija, ki se je v javnosti večinoma pojavljal v svileni pižami, javnost pa tega ni le sprejemala, ampak dojemala kot nekaj povsem normalnega.
»Moj oče je živel izjemno življenje kot medijski in kulturni pionir. Bil je glas, ki nas je vodil skozi nekaj najbolj pomembnih družbenih in kulturnih gibanj našega časa, zagovornik svobode govora, družbenih pravic in spolne svobode,« je sporočil njegov sin Cooper Hefner, eden direktorjev Playboya.
»Ustvaril je slog življenja in etos, ki je v središču blagovne znamke Playboy, ene najbolj prepoznavnih in vzdržljivih v zgodovini,« je še dodal Hefnerjev sin.