Predstavitvena informacija

Članek, ki bi ga večina spletnih trgovcev najraje izbrisala

Svet se spreminja. Verjetno boste rekli, da to ni nič novega in da so spremembe sestavni del življenja.

Objavljeno
07. september 2020 08.28
Posodobljeno
07. september 2020 08.30
Spletno nakupovanje je postalo del našega vsakdana FOTO: Moje-lece
To je povsem res, a danes do sprememb (tudi zaradi vpliva zunanjih dejavnikov, kot so pandemije ipd.) prihaja tako hitro, da lahko podjetje, ki pozabi na razvoj in se ne prilagodi zahtevam trenutnega časa, v enem letu izgubi prednost, ki si jo je ustvarjalo prejšnjih 10 let.

Če smo bili v preteklosti ljudje tisti, ki smo morali držati korak z razvojem in se prilagajati spremembam, so stvari zdaj povsem drugačne. Danes smo ljudje tisti, ki si želimo vse in še več, kot potrebujemo, hkrati pa za te stvari nismo pripravljeni čakati. Ker smo nenehno izpostavljeni informacijam, ki nas bombardirajo z vseh strani, smo postali bolj neučakani kot kdaj prej.

To vpliva tudi na poslovanje podjetij. Veliko se jih pred zahtevami kupcev, ki želijo kakovosten izdelek po ugodni ceni in z dostavo v najkrajšem možnem času, brani s floskulami, kot so »popolnost ne obstaja oziroma je ni možno doseči«. Večina podjetij tako svojim kupcem ponuja ugodne cene in ne preveč dobro storitev ali pa odlično storitev za zelo visoko ceno.
In tu tiči največji problem. Trgovci oz. podjetja so pozabili na prvo pravilo prodaje, ki se glasi: »Kupec ima vedno prav.«

image
Če se ne prilagajamo zahtevam kupcev, se krivulja rasti kaj hitro lahko obrne navzdol FOTO: Moje-lece


To so prepoznali pri spletni trgovini moje-lece.si, ki svojim kupcem ponuja celoten paket, ki zajema ugodne cene, fantastično nakupovalno izkušnjo in neverjetno hitre dostavne čase.
 

1)    Široka ponudba

Dandanes kupci zahtevajo možnost izbire, in to so v spletni trgovini moje-lece.si prepoznali, zato svojim kupcem ponujajo največjo ponudbo kontaktnih leč vseh vodilnih proizvajalcev leč, kot so TopVue, Carl Zeiss, Bausch & Lomb, Acuvue, ter široko paleto sončnih in korekcijskih očal vseh svetovno priznanih znamk, med katerimi prednjačijo Crulle, Guess, Polaroid, Dior, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs in druge.
 

2)    Vrhunska kakovost po ugodnih cenah

Poleg izjemno široke ponudbe kontaktnih leč ter sončnih in korekcijskih očal so v spletni trgovini Moje-lece svojim izdelkom postavili ugodne cene, kar je bil tudi eden izmed ciljev ob odprtju podjetja. Glavni cilj je bil znižati ceno kontaktnih leč ter sončnih in korekcijskih očal in s tem slehernemu človeku ne glede na finančno zmožnost omogočiti dober in jasen vid. Želja pomagati je bila večja kot želja po profitu, kar se jim zdaj vrača dvojno, a to še ni vse. 

Če številna podjetja in trgovine, ki prodajajo storitve ali izdelke po cenah, ki so dostopne vsem, znižanje dosežejo tako, da varčujejo pri kakovosti, boste v spletni za svoj denar dobili le izdelke najvišje kakovosti, kar je eden od glavnih razlogov, da se stranke redno vračajo. Paradni konj so nedvomno korekcijska očala, ki si jih lahko zagotovite že za neverjetnih 19,80 EUR, kar je nekajkrat ugodneje od drugih konkurenčnih trgovin, s čimer so pri spletni trgovini Moje-lece nedvomno vrgli rokavico vsem svojim konkurentom.
 

3)    Fantastična nakupovalna izkušnja

Enostaven postopek nakupa, oddelek za pomoč uporabnikom, ki v najkrajšem možnem času odgovarja na vprašanja kupcev, in pa virtualno ogledalo, ki vsem kupcem sončnih in korekcijskih očal omogoča preizkus očal, še preden jih naročijo, so le nekatere izmed stvari, ki nakupovalno izkušnjo pri Moje-lece naredijo nepozabno.
 

4)    Izjemno hitri dostavni časi

Ker imajo 99 % izdelkov na zalogi, so svojim strankam omogočili dostavo paketov z neverjetno hitrostjo. Če morate pri konkurenčnih trgovinah na svoje leče čakati od nekaj dni pa vse do nekaj tednov, tega pri spletni trgovini Moje-lece zagotovo ne boste doživeli. Vsa naročila, oddana do 15. ure, v spletni trgovini Moje-lece odpošljejo še isti dan, tako da bo vaš paket pri vas že naslednji delovni dan, kar je še dodaten razlog, zakaj se iz dneva v dan vse več uporabnikov kontaktnih leč in očal odloča za nakup v spletni trgovini Moje-lece.

image
FOTO: Moje-lece


Spletna trgovina Moje-lece je torej dober primer podjetja, ki se pravočasno in nenehno prilagaja zahtevam svojih kupcev. Zato je Slovenija po več desetletjih, ko smo za kontaktne leče in očala plačevali izjemno visoke zneske, končno v skupini držav, kjer je nakup kakovostnih kontaktnih leč ter sončnih in korekcijskih očal dostopen prav vsakemu prebivalcu. V časih, ko se zdi, da nobena stvar na svetu ne deluje, kot bi morala, smo zaradi spletne trgovine Moje-lece vsaj na področju zaščite in korekcije vida lahko mirni in zadovoljni.