V tokratni predsedniški kampanji se je prvič zgodilo, da internet ni bil le orodje politike in sredstvo za novačenje volivcev. Predsedniški kandidat Donald Trump v bitki za Belo hišo namreč predstavlja poosebljenje interneta, on sam je bil internetni fenomen. Za internetno kampanjo ni porabil niti dolarja, a če bi medijski prostor, ki ga je zasedal, ovrednotili, bi zanj plačal okoli 2 milijardi dolarjev.
Zanimiv je tudi fenomen pojava Trumpovih trolov, ki so s kreganjem in brez agrumentov dobro polnili internetno mašinerijo. Okoli 300 milijonov dolarjev so prav oni prispevali k prej omenjenemu znesku.
Več o tej temi preberite v članku Lenarta J. Kučića Kampanja s ploščate Zemlje. Najdete ga v posebni tematski izdaji Sobotne priloge, ki je na voljo na prodajnih mestih blizu vas. V njej vas čaka še več raznovrstnih prispevkov o letošnjih ameriških volitvah, ki bodo dosegle vrhunec z glasovanjem 8. novembra.
- Ali Žerdin: Voditelj(ica) imperija
- Zorana Baković: Romantična hladna vojna
- Damijan Slabe: Prefriganka z »doktrino« in Trumpovi primitivizmi
- Saša Vidmajer: Kaotični multipolarni svet
- Tomaž Mastnak: Ali je Američanom ostalo še kaj demokracije, ko so je že toliko izvozili?
- Sebastijan Kopušar: Vrnitev ameriških sanj: zdravilni obliž za resnične težave delavskega razreda
- Branko Soban: Kremeljski Gogolj v Beli hiši
...