Melbourne – Trditve, da novi svetovni prvak formule 1 Fernando Alonso vse bolj postaja pravi naslednik prvega zvezdnika elitnega razreda avtomobilističnega športa Michaela Schumacherja, se zdijo dan za dnem bolj resnične. Tako je med pripravami na tretji tekmovalni vikend nove sezone svetovnega prvenstva, ko bo na sporedu dirka za veliko nagrado Avstralije v melbournskem Albert Parku, padla v oči še ena podobnost med njima, namreč, da mladi Španec na povsem enak način motivira sebe in Renaultovo moštvo, kot to že vrsto let počne nemški sedemkratni svetovni prvak in lastnik večine rekordov v zlati knjigi formule 1.
Dve gladki zmagi v Bahrajnu in Maleziji, slednja je bila celo dvojna, prva za francosko moštvo po celih 24 letih, toda Fernando Alonso je na preži in nikomur okoli sebe ne dovoli, da bi se zazibal na lovorikah. »Osem dirkačev iz vodilnih štirih moštev se lahko na vsaki dirki poteguje za zmago in se vmeša v boj za naslov svetovnega prvaka. Počakati bomo morali vse tja do zadnjih pet ali šest dirk pred koncem sezone, da se bo položaj bolj zbistril,« opozarja Španec in dodaja, da bosta veliki tekmec iz lanske sezone Kimi Räikkönen ter njegov moštveni kolega Juan Pablo Montoya tokrat zagotovo bolj nevarna kot na uvodnih dveh dirkah, med favorite pa šteje tudi Ferrarijeva voznika Michaela Schumacherja in Felipeja Masso ter Hondin tandem z Jensonom Buttonom in Rubensom Barrichellom. »McLaren-Mercedes bo tukaj v Avstraliji gotovo precej bolj nevaren, ker se je v zadnjem času veliko ukvarjal z razvojem dirkalnika. Tudi mi moramo pospešeno delati naprej, kajti sicer nas bodo nenadoma pustili za seboj. V Sepangu smo tesno dobili dvoboj z Jensonom Buttonom in ta sezona je vse prej kot podobna lanski, ko smo zmagovali s 25 sekundami prednosti. Lani smo začeli sezono s štirimi zaporednimi zmagami, letos imamo za pasom šele dve in potrebovali bi vsaj še dve, da bi si lahko ob večji prednosti nekoliko oddahnili. Ta čas si tega še ne smemo privoščiti,« trdi Fernando Alonso.
Toda to je zgolj njegova optika. Tekmeci namreč povsem drugače vidijo sezono. Nemara so v srebrnem moštvu res naredili korak naprej z dirkalnikom, ki bi prav lahko bil tako hiter, kot je bil lanski (zanesljivost tehnike pa pač nikoli ni bila prav močna točka srebrnih), toda oba dirkača sta predmet nenehnih špekulacij glede tega, kateri od njiju bo ostal v moštvu in kateri ga bo moral zapustiti. Če na to že ne mislita sama, ju na vsaki tiskovni konferenci znova spomnijo novinarji in vsaj za Juana Pabla Montoyo bi bil lahko položaj zelo kočljiv, kar se bo slej ali prej poznalo pri njegovem dirkanju. Ferrari je moral po spodbudnem začetku sezone spremeniti dizajn svojih krilc, ker so ga tekmeci obtožili, češ da se pri veliki hitrosti posamezni elementi krilc upogibajo, s čimer se zmanjšuje zračni upor. Toda FIA je enake spremembe zahtevala tudi od McLaren-Mercedesa in Honde, ki sta rdeče »zatožila«. Korak nazaj pa kajpak nikoli ne prispeva k boljši formi. Honda je bila v Sepangu resda edini pravi tekmec voznikoma Renaulta, toda Japonci so po zelo obetavnih zimskih testih daleč od tega, da bi bili zadovoljni z začetkom sezone. »Sepang je bila prva dirka doslej, da sem stal na zmagovalnem odru, a sem bil kljub temu razočaran. Temu je botroval predvsem promet na progi, ki me je precej zaustavil. Ne rečem pa, da bi lahko ogrozil Fisichello in Alonsa, ko bi imel bolj prosto pot. Kakorkoli pogledaš, vselej je pred teboj kak renault. Ne preostane mi drugega, kot da jima čimbolj tesno sledim in skušam vnovčiti njihovo morebitno napako ali okvaro,« je odkritosrčno priznal Jenson Button, veliki up britanskega avtomobilizma, ki pa še vedno čaka na svojo prvo zmago. Toda z Buttonom so pri Hondi lahko še zadovoljni, naravnost katastrofalno slabo pa je sezono začel Rubens Barrichello. Brazilec je v Melbournu v opravičilo povedal, da ima po prestopu iz Ferrarija pri Hondi neprimerno več težav, kot je pričakoval. Krive naj bi bile Michelinove gume, ki so se med zimskimi testi pri nizkih temperaturah obnašale povsem drugače kot sedaj na dirkah. Zato ima velike težave z nastavljanjem dirkalnika, za kar mu komajda zadošča cel tekmovalni vikend. Po vsem tem se zdi Alonsova previdnost pred avstralskim vikendom precej pretirana in Renault v nedeljo (štart ob 6. uri po našem času) ne bi smel imeti težav, da bi na improviziranem dirkališču v predmestju Melbourna (krog je dolg 5,3 km) ubranil lansko zmago Giancarla Fisichelle. Je pa res, da se na dirkah lahko zelo hitro pripeti kaj nepredvidljivega.