Če bodo imeli srečo, bodo udarili še z vso močjo

F1: Fernando Alonso se zaveda, da mu lahko letos le še čudež prinese lovoriko, luknjo bo skušal zakrpati v letu 2014.

Objavljeno
24. september 2013 11.14
Mi. Š., šport
Mi. Š., šport
Marina Bay – Fernando Alonso se je že bolj ali manj vdal v usodo, da tudi v tej sezoni s Ferrarijem ne bo osvojil naslova svetovnega prvaka v formuli 1. V skupnem seštevku pred zadnjimi šestimi dirkami za vodilnim Red Bullovim asom Sebastianom Vettlom zaostaja že za 60 točk. Da jih bo težko nadomestil, je dal 32-letni Španec jasno vedeti tudi na novinarski konferenci po nedeljski veliki nagradi Singapurja.

Fernando, že tretjič zapovrstjo ste osvojili drugo mesto, pri čemer ste vsakič zaostali le za Vettlom. Mar je trenutno res nepremagljiv?

Sebastian je bil ves konec tedna prehiter za vse, zato mu lahko le čestitamo. Naslednjič se bomo poskušali odrezati še bolje.

Uspel vam je briljanten štart, po katerem ste se s sedmega položaja izstrelili na tretje mesto. Kako ste ga sami doživeli?

Bil je res fantastičen. Ker smo vedeli, da nismo dovolj konkurenčni, smo si morali nekaj izmisliti. Prva priložnost za preboj v ospredje se je ponujala s štartom, ki se mi je posrečil res dobro. Ko sem videl, da sem izbral pravo linijo in napredoval na tretje mesto, sem bil seveda presrečen. Še eno mesto sem v nadaljevanju pridobil po zaslugi nekoliko drugačne strategije.

V bokse ste po nove gume prvič zavili v petnajstem krogu, drugič pa ste jih zamenjali deset krogov pozneje in z njimi nato odpeljali do cilja. Kako vam je uspelo tako dolgo nizati hitre kroge, ne da bi jih pretirano poškodovali? Pri Mercedesu in McLarnu so imeli, denimo, za razliko od vas z njihovo obrabo znova precejšnje preglavice.

To je bila tvegana poteza, toda v prvenstvu smo pač v takšnem položaju, ko nimamo več česa izgubiti. Ali dirko končamo na četrtem ali petem mestu, za nas ni več velike razlike, zato moramo tvegati, da se uvrstimo čim višje.

Velika nagrada Singapurja je po mnenju nekaterih med najzahtevnejšimi preizkušnjami v koledarju formule 1. Tudi za vas?

Predvsem je izjemno dolga. To je edina dirka, ki vsako leto traja skoraj dve uri. V Monte Carlu imamo prav tako opraviti z ulično preizkušnjo, pri čemer moramo prevoziti nekaj več kot 250 kilometrov, medtem ko v Marini Bayu presežemo 300 kilometrov. Menim, da bi morali tu zmanjšati število krogov.

V Azijo ste pripotovali z nekaterimi novimi deli, s katerimi naj bi se približali Red Bullu, vendar pa ti očitno niso obrodili sadov. Na kakšen način boste skušali izničiti Vettlovo prednost 60 točk?

Treba je biti realen; do konca sezone je le še šest dirk, luknja pa je z vsako dirko večja. Moramo biti pošteni do sebe in si priznati, da bomo potrebovali ogromno sreče v Koreji, na Japonskem, v Indiji ... Če nam bo naklonjena, bomo udarili še z vso močjo.

Ali ste se sami že sprijaznili s tem, da boste morali počakati še vsaj eno leto na lovoriko s Ferrarijem?

Kot sem že rekel, ni več ničesar, kar lahko še storimo. Seveda bomo še naprej na sleherni preizkušnji dajali vse od sebe, kar počnemo že vso sezono, toda očitno ne dovolj dobro v primerjavi z Red Bullom. Treba jim je priznati, da so najboljši, zato si te zmage tudi zaslužijo.

Mar verjamete, da lahko »luknjo« zakrpate prihodnje leto?

Zaradi velikih sprememb v pravilih bomo vsi skupaj začeli z ničle, kar je naša velika priložnost, da uresničimo cilj.