Pariz - Prihodnost formule ena bo tudi po leta 2021, kot vse kaže, takšna kot že v zadnjih sezonah svetovnega prvenstva. V Mednarodni avtomobilistični organizaciji (FIA) so namreč na pariškem sestanku predstavili dolgoročne smernice, ki na področju motorjev ne predvidevajo sprememb zdajšnjih hibridnih šestvaljnikov, poroča STA. Bodo pa poskušali zmanjšati stroške proizvodnje motorjev.
Ti bodo v osnovi ostali takšni kot zdaj, torej 1,6-litrski turbomotorji s hibridnim sistemom, bo pa skušala FIA v prihodnje spet poskrbeti za bolj dirkaški zvok in več hrupa, kar je odziv na raziskavo med navijači, ki so se pritoževali nad pretihimi motorji med dirkaško elito. Tako so v smernice zapisali, da bodo motorji v prihodnosti preprostejši, cenejši in glasnejši. Skušali bodo tudi povečati možnost dobave motornih enot posameznih proizvajalcev več ekipam, s čimer bi povečali konkurenčnost in morda odprli vrata še kakšnemu moštvu, ki nima sredstev za razvoj lastnih pogonskih enot.
»Na več sestankih bomo skušali vključiti vse, ki jih ta tematika zanima, v upanju po dobrem sodelovanju,« so sporočili iz FIA. Kot je pojasnil direktor za področje motošporta pri formuli ena Ross Brawn, so te smernice posledica predlogov ekip in vodij moštev formule ena, ki jih zanima in jim ni vseen za prihodnost njihovega športa.