V prejšnji sezoni se je na vrh prebil z zmago na osmi postaji v Assnu in z njega zdrsnil že teden pozneje na Sachsenringu, zgodba pa se je ponovila tudi po uspehu v Silverstonu in tretjem mestu v Misanu. Do konca prvenstva je nato dihal za ovratnik Marcu Marquezu, a ga ni mogel prehiteti, čeprav je slednjič zbral prav toliko zmag (6) kot Španec. Njuno ognjevito rivalstvo se je nadaljevalo pred tremi tedni v Katarju, le da je bil uspešnejši 32-letni Italijan, ki je potrdil, da je v zrelih tekmovalnih letih mogoče doživeti osebnostno preobrazbo. Če je še sredi prejšnje sezone vztrajal, da nima nikakršnih možnosti za osvojitev naslova prvaka, in je bil slednjič prezadovoljen z drugim mestom, je zdaj prepričan, da lahko spodrine Marqueza s prestola tudi v dolgem nizu 19 dirk.
V Losailu je resda prekosil šampiona štirih od zadnjih petih sezon v kraljevskem razredu za pičlih 27 stotink sekunde, dirkališče Termas de Rio Hondo na severu Argentine pa ne sodi med priljubljene destinacije Ducatijevih adutov. Odkar se je pred štirimi leti uvrstilo na spored SP, so le enkrat prekinili prevlado Hondinih in Yamahinih mož. Leta 2015 je Dovizioso osvojil drugo mesto, potem ko je v dvoboju med Valentinom Rossijem in Marquezom slednji poljubil asfalt. Toda pred petim poskusom je prepričan, da bo tokrat marsikaj drugače.
Hiter kot blisk,
Časi so se vendarle popolnoma spremenili. Pred razočaranjem na VN Argentine 2016 se je Dovizioso 29-krat povzpel na zmagovalni oder in iztržil le eno zmago na 144 dirkah razreda motogp. Od tedaj je zbral osem zmag in 13 uvrstitev med najboljšo trojico v 35 nastopih. Ali bodo toplice Termas de Rio Hondo še enkrat prelomnica v njegovi karieri? Pred mojstrom iz Forlimpopolija niso le številna dirkalna vznemirjenja, ki ga bodo preizkušala vse do 18. novembra, v tem času bo poskusil dokazati, da je najbolj podcenjen dirkač v SP. Pri Ducatiju bo letos zaslužil le 2,5 milijona evrov ali deset milijonov manj kot Jorge Lorenzo. Marquez pa si je medtem z novo pogodbo za sezoni 2019 in 2020 menda že zagotovil po 20 milijonov letne plače pri Hondi.
»Ko bom dobil ponudbo za podaljšanje sodelovanja, se bom odločil. Do tedaj se bom osredotočil na dirkanje,« poskuša ostati ravnodušen ob tolikšnih nesorazmerjih. Kot pravi, ga zdaj precej bolj zanimajo ducatijeve zavore. V Katarju so pustile Lorenza na cedilu in le z veliko sreče je brez hujših posledic prestal padec pri 180 km/h. »Ni prijetno ostati brez zavor, ko drviš na meji človeških in tehničnih sposobnosti,« opozarja Andrea Dovizioso.