Budimpešta - Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je v novem poročilu razkrila številne sveže podrobnosti o lanski tragični nezgodi mladega dirkača formule ena Julesa Bianchija na dirki za veliko nagrado Japonske v Suzuki, ki je nedavno - devet mesecev pozneje - doživela žalosten epilog s Francozovo smrtjo. Po prvotnih predvidevanjih naj bi Marussiin voznik ob trku v žerjav prejel udarec s silo 92 G, najnovejše poročilo pa silo ocenjuje na kar 254 G, zaradi česar bi bil pravzaprav medicinski čudež, če bi Bianchi to nesrečo preživel. »To je bilo približno enako, kot če bi dirkalnik z 48 metrov vrgli na tla,« je pojasnil drugi mož varnostne komisije FIA Andy Mellor. Po poročanju Bilda pa je bila sila pri trčenju takšna, kot bi voznikovo čelado obremenili s 1400 kilogrami uteži.
Jules je nadzor nad bolidom izgubil pri hitrosti 213 km/h, zavore, ki so resda delovale normalno, pa so jo v 2,61 sekunde znižale na 126 km/h, kolikor je znašala hitrost ob trku v devettonski žerjav. Pri novi preiskavi so sicer, za razliko od prejšnje, upoštevali tudi podatke senzorja v slušalkah, ki jih dirkači formule ena uporabljajo med vožnjo, zato je tudi prišlo do tolikšnih podatkovnih neskladij.