Solberg je bil v reliju zadnji prvak pred desetletje dolgo ero nepremagljivosti Citroënovega Francoza Sebastiena Loeba, veselil pa se je tudi trinajstih zmag na elitnih preizkušnjah. Vendar pa po koncu aktivne kariere v reliju ni pozabil dirkati, prav nasprotno: z vso strastjo se je zagnal v relikros in si konec tedna, po tretjem mestu v italijanski Franciacorti (navkljub težavam z dirkalnikom), s citroënom DS3 že predčasno pokoril konkurenco. Pred zadnjima dvema preizkušnjama ima namreč pred prvim izzivalcem že neulovljivih 60 točk zaloge.
Njegov dosežek je še vrednejši, saj se bo v zgodovino vpisal kot prvi svetovni prvak v tej mladi panogi, pred tem so namreč naslove v relikrosu podeljevali izključno na evropski ravni. Norvežan je v lastno moštvo, ki ga vodi kar njegova žena Pernilla, vložil precej sredstev, ki pa so se mu hitro obrnila.