Budimpešta – Čeprav sta Mercedesova zvezdnika Lewis Hamilton in Nico Rosberg kraljevala tudi na uvodnih prostih treningih pred veliko nagrado Madžarske, se v Ferrarijevem moštvu formule 1 nadejajo, da jima bodo na jutrišnji dirki (14) bolj kos, kot so bili nazadnje. Pri tem stavijo na vijugasto progo in peklensko vročino, ki običajno vlada na Hungaroringu.
»Seveda se trudimo na sleherni preizkušnji doseči čim boljši rezultat in se po možnosti potegovati tudi za zmago, kar pa ni preprosto, saj je Mercedes tudi letos izjemno močan. Vendar pa smo ga v tej sezoni že premagali, kar se nam je, denimo, posrečilo na dirki v Maleziji in v kvalifikacijah Bahrajna. Ker bi nam morala steza na Hungaroringu bolj ustrezati, računam, da nama bosta s Kimijem (Räikkönenom) znova pripadli vidnejši vlogi,« si je Sebastian Vettel zaželel pred veliko nagrado Madžarske, ki jo je sicer lani tedanji Ferrarijev adut Fernando Alonso – resda tudi po zanj spletu srečnih okoliščin – končal pred obema Mercedesovima asoma. Vendar pa niti to ni bilo dovolj za prvo mesto; španskemu dirkaču, ki se letos muči z mclaren-hondo, s katero se je na prejšnji preizkušnji v Silverstonu veselil šele prve letošnje točke, je namreč pred letom dni pot na vrh Hungaroringa preprečil Daniel Ricciardo (Red Bull). Nemški šampion, za katerega so njegovi navijači prepričani, da je hitrejši od letošnjega »poskočnega vranca« SF15-T, je ob tem pribil, da je izjemno lačen zmage. »Znova bi rad užival v občutkih, kakršni so me prevevali po podvigu v Sepangu – čim prej in čim večkrat! Vendar moramo ostati potrpežljivi. Kar nam je uspelo doslej, je že pravi mali čudež, s katerim pa se – jasno – ne nameravamo zadovoljiti!« je poudaril Vettel in dodal, da pri Ferrariju nočejo biti »zgolj« enako hitri kot drugi, temveč si želijo biti hitrejši od vseh, kar je njihov dolgoročni cilj.
Vodja znamenite italijanske ekipe Maurizio Arrivabene bi letošnjo sezono ocenil za uspešno, če bi jo končali z najmanj dvema zmagama. Po zaslugi 28-letnika iz Heppenheima, ki v skupnem seštevku drži tretje mesto, pri čemer ga od vodilnega Hamiltona loči že 59, od drugouvrščenega Rosberga pa 42 točk, so torej že na pol poti. Ob tem imajo še šest uvrstitev med najboljšo trojico, kar je več, kot so si v moštvu obetali pred začetkom prvenstva.
V oči bode le slab(š)a učinkovitost Räikkönena (z drugim mestom se je na zmagovalni oder povzpel samo v Bahrajnu), za katerega je, denimo, Ferrarijev tehnični direktor James Allison pred dnevi izjavil, da je enako hiter kot Vettel. Največja razlika med njima je po njegovem v tem, da nemški šampion vozi skorajda brezhibno, medtem ko si »ledeni mož« na trenutke – zlasti v kvalifikacijah – privošči spodrsljaj.
Je pa treba ob tem pripisati, da 35-letni Finec za razliko od njegovega moštvenega sotekmovalca dirka pod precejšnjim pritiskom, saj se krčevito bori za svoj sedež v »rdeči boginji« tudi v prihodnji sezoni. Da bi ga obdržal, mora – kakor mu je dal jasno vedeti Arrivabene – začeti nizati vrhunske dosežke. Zato se Räikkönenu v lovu za čim boljši štartni položaj, ki v zadnjem obdobju pogosto že odloča o končni uvrstitvi, kar je seveda pričakovati tudi na zavitem Hungaroringu, sem ter tja prikrade kakšna napaka.
Če ga ob tem spremlja še smola kakor, denimo, na včerajšnjem prostem treningu, med katerim se mu je na lepem odtrgalo prednje krilce, ali mu mehaniki slabo privijejo gumo, kar se mu je zgodilo v Melbournu, je zanj vse skupaj še toliko težje. Zato je mogoče razumeti njegovo živčnost, ki jo je razbrati iz njegovih odgovorov novinarjem.
»Še vedno verjamem vase, če ne bi, mi lahko verjamete, da me ne bi bilo več tu. Že večkrat sem dokazal, da se lahko enakovredno potegujem za vrh, na žalost pa tega vselej ne kažejo tudi številke,« je omenil Räikkönen in glede svoje prihodnosti ponovil: »Čeprav ne berem, kaj vse se piše o meni, mi ne uide, da se v povezavi z mojim imenom prelije veliko črnila. A vse to so le špekulacije; lahko mi verjamete, da bom pred vsemi mediji (iz)vedel, kaj bom počel v letu 2016. Zdaj pa tega še ne vem ...«